poniedziałek, 13 lutego 2012

☼☼☼

   Witajcie kobietki ;-)

W ostatnim czasie zostałam zaproszona do zabawy przez GOSIĘ  JUSTYNKĘ  więc się melduję ;)

Moje krótkie MUST HAVE kosmetyczne:
(zasady)

1. Podaj 5 produktów kosmetycznych łącznie z nazwą firmy, które stosujesz wychodząc z domu, takie must have na wyjście (można dołączyć zdjęcie)
2. Utwórz osobny post na swoim blogu z kopią obrazka i informacją kto Cię otagował,
3. Przekaż zabawę i zasady 5 innym blogerkom.


A więc zaczynamy ;-) Bardzo lubię eksperymentować z makijażem i ciągle szukam tego doskonałego ;-) Ale to jeśli mam czas i chęci. Kiedy muszę się ograniczyć do absolutnego minimum to ratuję się...




  • Kremem koloryzującym do twarzy Alterra. Nie tylko  podczas kupowania żywności zwracam uwagę na skład ale i w kosmetykach.Ten jest naturalny i z czystym sercem mogę polecić tą firmę bo ma bardzo bogaty asortyment.
  • Tusz do oczu firmy Max Factor 2000 Calorie. 
  • Błyszczyk do ust MAYBELLINE  New York w naturalnym odcieniu.
  • Krem do rąk również firmy Alterra.
  • Zwieńczeniem moich starań są perfumy 212 Carolina Herrera ;-)



          Druga zabawa dotyczy programów lub seriali które oglądam a zaprosiła mnie do niej Gosia ;-)

  • Zdecydowanym faworytem serialowym  jest 39 i pół
  • Londyńczycy 
  • A z takich bieżących to Barwy szczęścia.
  • Zdecydowanie od seriali bardziej lubię programy kulinarne i przyrodnicze.
             Tak to w wielkim skrócie wygląda ;) Do obu zabaw zapraszam:

Agnieszkę z Oaza
Dagi z My House of ideals
Iloka z Marzę więc jestem
Mili z Magiczny dom
Joasia z http://mylittlewhitehome.blogspot.com/

                                          ☼☼☼


Wspominając piękne słoneczne dni sięgam często do moich magicznych pudełek w których zbieram różne moje pamiątki z wakacji. Pomyślałam że można czasami je wyeksponować i w ten oto sposób powstała moja mapa wspomnień z jednego z milszych wyjazdów ...;-)




Potrzebny: tekturowy arkusz, jakieś stare mapy (ja wydrukowałam z internetu), pamiątki typu zdjęcia, bilety wstępu,bilety lotnicze, suszone kwiaty z wyjazdu i troszkę wyobraźni ;)








            Zabawa z drobiazgami i zdjęciami z lata jest idealna na chłodne zimowe wieczory ;)





Chciałam  przypomnieć że został jeszcze jeden dzień do wyników mojego Candy więc jeszcze jest szansa aby wpisać się na listę chętnych ;-)
 Pozdrawiam Was cieplutko Laurentino ;-)





19 komentarzy:

  1. REWELACYJNY POMYSŁ NA TABLICE Z WAKACYJNYMI WSPOMNIENIAMI:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wiosenne kwiaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wspomnienie wakacji, szczególnie, że już chyba czas na planowanie tegorocznych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wykombinowałaś!genialna ta tablica,ja akurat jestem pod tym względem "straszna",bo podczas wyjazdów zbieram wszystko,co mi się może kiedyś przydać, a już na pewno będzie pamiątką samą w sobie...dziękuję za taką fajną inspirację!mam nadzieje,że Mąż mnie nie wygoni z domu,jak pootwieram swoje pudełka:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wykombinowałaś!genialna ta tablica,ja akurat jestem pod tym względem "straszna",bo podczas wyjazdów zbieram wszystko,co mi się może kiedyś przydać, a już na pewno będzie pamiątką samą w sobie...dziękuję za taką fajną inspirację!mam nadzieje,że Mąż mnie nie wygoni z domu,jak pootwieram swoje pudełka:)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tablica wspomnień - juz sama nazwa jest super a co dopiero tablica, genialny pomysł. co do kosemtyków to nie znałam wczesniej firmy Alterra, musze kupic ich krem do rąk, a jesli chodzi o seriale to równiez uwielbiam 39 i pół. urzekła mnie znowu Twoja tablica na zapiski i kwiatki w doniczce. czuć juz wiosnę u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam kosmetyków Alterra. Jeśli są naturalne to bardzo duży plus.
    Ostatnie zdjęcia są cudne. Naprawdę byle do wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaaak dokładnie byle do wiosny !
    Ja też w te zimne wieczory ratuje się wakacyjnymi zdjęciami.
    Mapa wspomnień interesująca . Można też wydrukować mapę całęgo świata i zaznaczyć, co jeszcze w życiu musimy zwiedzić, i po kolei spełniać marzenia :)
    Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć wspaniała Kobietko :)
    no zachwyciłaś mnie tą tablicą wspomnień!!! Bardzo ale to bardzo mi się podoba i pomysł i Twoje wykonanie :) Och, jak znajdę chwilę (tylko ciekawe kiedy :)) to i może mnie uda się coś wyczarować? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tablica rewelacyjna!!!!
    Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie do zabawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna tablica! A na ostatnim zdjęciu tak super wiosennie... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na odrobinę lata w środku (to przerażające, ale kalendarzowo prawdziwe) zimy :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ozdoba jest tablica i dobrze powspominac sobie cieplutkie dni wakacji:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł z tablicą wspomnień świetny, cudna wiosenna aranżacja.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności!!! Uwielbiam podróżować oraz otaczać sie przedmiotami, które o nich mi przypominają. Taka tablica to świetne pomysł:) Pozdrawaim cieplutko w te zimowe dni

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Agnieszko, widzę, że podobnie jak Bree preferujesz naturalne kosmetyki ;) dlatego Ciebie również odsyłam do bardzo ciekawej stronki, prowadzonej przez Reni Jusis - jest tam wiele ciekawych EKO-porad, a kosmetyki Alterra też tam polecają (ekomama.pl)
    Pomysł na tablicę wspomnień świetny ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach te wakacyjne wspomnienia:) świetny pomysł:) widzę,że Alterra rządzi:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za miłą zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...