piątek, 4 lutego 2011

Pokoik Maleństwa ;)



         Pokój mojego Ksawierka jest dość ustawny. Jest kwadratem i to całkiem sporym ;)
Właściciel owego królestwa ma trzy latka i jest dumnym przedszkolakiem więc musiałam mu wygospodarować miejsce do rysowania, zabawy, spania i coś do Relaxu w ciągu dnia co niekoniecznie byłoby jego łóżeczkiem ;)
Myślałam i myślałam aż wymyśliłam ;) Łóżeczko które  miał zostało przebudowane tak aby można było na dole położyć materac i uzyskać miły kącik do oglądania książeczki, bajki albo po prostu sobie poleżeć;)
Co do kolorystyki myślałam raczej o bardziej spokojnych barwach... ale to może później kiedy będzie szedł do szkoły a na razie ... HULAJ DUSZA PIEKŁA NIEMA ;) Wszystkie kolory tęczy ;)



































                                                                                  ♡        


  Wczoraj Pani listonoszka przyniosła mi bardzo miłą paczuszkę ;) Przyszło moje Candy które wygrałam u Elaine ;) 
Bardzo się ucieszyłam  bo mam wielka słabość do koników na biegunach i jeszcze wyhaftowane na serduszku... czego więcej chcieć;)
Jest piękne ;) Dziękuję Elaine ;) Ma już swoje miejsce i wita gości od progu ;)














 
                                                                   ♡

                                               
          I na koniec chcę się pochwalić bo dostałam wyróżnienie od Lusi ;) Dziękuję Ci bardzo jeszcze raz ;)
Jest to bardzo miłe jeśli podoba się  to co robię ;)Zwłaszcza tu kiedy pośród tylu fajnych i zdolnych dziewczyn dostaje się wyróżnienie... super ;) DZIĘKUJĘ 





Ja chciałabym wyróżnić :
Koraliki życia  
Floralne Przeobrażenie 
Drewnianą Szpuleczkę ;) 
Moje miejsce na ziemi 
My House of Ideas
Le petit bonheur



Życzę Wam bardzo miłego i twórczego weekendu;) Mam nadzieję że  u Was choć troszkę zaświeci słoneczko bo u mnie to się na to nie zapowiada.
Pozdrawiam Laurentino





15 komentarzy:

  1. Pokoik Twojego Maluszka jest cudny! :) Mnóstwo kolorów na jasnym tle- rewelacja! A jaki w nim porządek ;)! Już niecierpliwie czekam na kolejne odsłony Twoich "czterech kątów"- każdy jest bardzo dopracowany i strasznie mi się podoba!
    Cieszę się, że konik już jest u Ciebie- właśnie miałam napisać, czy dotarł:) No i jeszcze jeśli sprawiłam Ci nim tyle radości...to już w ogóle u mnie wiosna! :)
    Kochana- dziękuję za Twoje wyróżnienie! Jestem strasznie wzruszona i szczęśliwa..bo to moje pierwsze... Buziaki Dla Ciebie i Twoich Kruszynek:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten pokoik:) Kolory w zestawieniu z bielą prezentują się pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj kochana, ale mnie zaskoczylas dziekuje za wyroznienie:-)

    Pokoik Ksawierka jest uroczy, i jak tam duzo bodzcow do nauki i zabawy jestem pod wrazeniem.
    W dziecinnym pokoiku kolory musza byc,nie ma co gadac!!!
    Cudne serduszko dostalas:-)))

    Pozdrawiam cieplutko
    ps:u mnie brak slonka a wiatr szaleje

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie:)) super sprawa:)

    Pokoik naprawdę bajeczny:) lubię takie dziecięce pokoiki...są bardzo energetyczne:)

    pozdrawiam!

    p.s. daj znać jak paczuszka dojdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia!
    Pokoik bardzo jasny i wesoły, no i taki chłopięcy:)

    Miłego weekendu
    Tomaszowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie urządzony pokoik! Nie przeładowany - u mnie akurat temat na tapecie, bo prrzerabiam troszkę pokoik mojej trzylatki:) Ciężarówka jest naaajlepsza:) No i strasznie podoba mi się łóżko Ksawierka! Gratuluję ślicznej wygranej i zasłużonego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne mebelki i bardzo sympatycznie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pokoik i zazdroszczę przestrzeni,u moich chłopcó strasznie zagracone :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten pokoik Twojego maluszka:) I jaki porządek! Zazdroszczę przestrzeni, moja starsza dwójka na razie musi razem dzielić się pokojem, i to dość malutkim, więc ciągle są jakieś awantury:)Super pomysł z tą miniantresolką, też o tym myślałam, zawsze to trochę więcej miejsca. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super ciężarówa na ścianie sama taka bym chciałą

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pokoik!!! kolorowy, a jednak nie przeładowany :) wszystko z klasą i wyczuciem :)

    Bardzo Ci dziękuję za to miłe wyróżnienie :) Jestem zaszczycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokoik! Jasny i kolorowy :) Najbardziej podoba mi się krab ;)Gratuluję wygrania candy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie urzadzilas pokoik :)Jasny i zarazem kolorowy, serduszko z konikiem - urocze, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokik fajowy jest...kolorowo musi być...niech świat malucha bedzie pomalowany na żółto i na niebiesko!!!
    Baza biała,gustownie!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokoik jest swietny. Gustownie i milo urzadzony. Pieknie dobrane kolory, nic tu przypadkowego. Podloga jest bardzo ladna no nie mowiac juz o tym wieeelkim aucie! Super!

    Dziekuje za wyroznienie!Jestem mile zaskoczona. Ciesze sie, ze zagladasz!

    Pa!Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...