piątek, 18 listopada 2011

" Mam wszystko co lubię..."



    Pod takim tytułem ukazało się dzisiaj kilka stron o nas w miesięczniku "Moje Mieszkanie" ;-)
Przygoda bardzo fajna. Marzyłam o tym aby zobaczyć jak profesjonaliści pracują przy takiej sesji i spełniło się ;)
Propozycji do tego aby nasze mieszkanko było na ramach gazet wnętrzarskich  miałam kilka ale zawsze coś nam przeszkadzało... a to odległość a to terminy... i różne takie rzeczy. Często też zmieniała się tematyka sesji bo pory roku się zmieniały więc i oczekiwania były inne. Wreszcie kiedy stanęło na tym że zdjęcia mają być jak najbardziej codzienne to trafiłam do numeru świątecznego... Nijak tam pasuje między tymi wszystkimi, pięknymi dekoracjami i choinkami;) 
Co do samych zdjęć to mam mieszane uczucia... nienaturalne kolory zdominowało moje wnętrze. Króluje u mnie biel i szarość a na zdjęciach widzę brąz ;(
No i sprawa krajobrazu za oknem ... 
Ale dość marudzenia ;) Przygoda była cudowna i długo będę to wspominać a rezultaty oceńcie same;)










                                              Pozdrawiam serdecznie Laurentino ;)

76 komentarzy:

  1. Piękne mieszkanie, ale to już nie raz tutaj pisałam, teraz macie super pamiątkę, a za kilka lat będzie co wspominać:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulation!!!! Your home is wonderful!!!!
    Hugs Tanja

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą gazetkę więc jutro szybko do sklepu i sobie na spokojnie pooglądam:)
    pozdrawiam Mieszkanko wspaniałe! Może kolory tego nie oddają ale piękno jest pokazane:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! :-) Prześliczne mieszkanko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulowałam Ci już na naszej "ulubionej" od wczoraj deccori, ale wolę tutaj:) a więc raz jeszcze gratuluję z całego serca!gazetkę mam od rana i oglądam w każdej wolnej chwili:) pozdrawiam!
    p.s. Twoje zdjęcie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje! Super! Niestety gazetki nie dostane tutaj, ale na Twoich zdjeciach z niej bardzo mi sie podoba. Ale przygoda! Twoje mieszkanie jest sliczne i przytulne,ciesze sie, ze trafilo na lamy tak swietnej gazetki!

    Pozdrawiam serdecznie i podziwiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Z pewnością kupię gazetkę:-)
    Pozdrowienia
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkanko masz super,cieszę się że trafiło do MM, to jedna z gazet, w której zdjęcia robi mój M :))
    więc na pewno sobie obejrzę, a krajobraz za oknem... no skoro to nr. świąteczny :)))))
    trzeba było jakoś to pokazać, fajnie , że zobaczyłaś jak wygląda sesja :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja juz zamowilam gazetke, mam nadzieję,ze wkrotce dojdzie:) nie moge sie doczekac by poczytac o wszystkim co lubisz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dagi napisz do mnie maila, bo Twój mi się nie wyświetla to wyślę Ci gazetkę ;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Napiszę to samo co na Deccorii: "Gratulacje, pewnie fajnie zobaczyć się w gazecie, ale ja osobiście wolę Twoje zdjęcia. Poza tym mieszkanko jak zwykle super." Dodam tylko, że jutro wybieram się po "MM" i czekam na dalsze Twoje fotki. Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ;) Oglądałam MM i uśmiechałam się do siebie... Fajna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję , często tu zaglądam i podziwiam! No i pędzę do kiosku po moją ulubioną gazetkę wnętrzarską :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sesja. Ty się dopatrujesz niedoskonałości, ale myślę, że każda czytelniczka będzie i tak oczarowana Twoimi wnętrzami. Oczywiście natychmiast kupuję numer. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie kupię gazetkę:) Gratulacje!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje Aga ! pięknie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, to gazetkę kupie koniecznie :)

    Gratuluję!

    ada

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko, z przyjemnością obejrzałam dziś zdjęcia Twojego M, które tak dobrze znam z twojego bloga:)Nawet koleżankom w pracy się chwaliłam, że to moja blogowa siostra...:)Gratuluję przede wszystkim sesji, Twoje mieszkanie jest piękne, spokojne, stonowane, aż miło popatrzeć. Przeżycie takiej sesji na własnej skórze, to rzeczywiście fajne doświadczenie. Masz rację, że na zdjęciach więcej brązów niż szarości, ale tak tez jest pięknie. Fajna babka z Ciebie w fajnym mieszkanku:) Pozdrawiam serdecznie z mojego małego białego domku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, piękne mieszkanie.I....pasuje do świątecznego magazynu, bo ma to coś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już lecę do sklepu po gazetkę, żeby nie przegapić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję!super przygoda no i uznanie

    OdpowiedzUsuń
  23. Może i kolorki nie takie, jak w rzeczywistości, ale to i tak nie zmienia faktu, że mieszkanko w gazecie prezentuje się cudnie! Uwielbiam czerpać z niego inspiracje:))
    Gratuluję i pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna pamiatka, a moim zdaniem swiateczny numer kupuje wiecej ludzi, wiec tym fajniej:-)
    A z brazem zamiast szarosci tez jest fajnie, choc to ciekawe dlaczego pozmieniali, moze szarosc im nie wspolgrala ze swiatecznym klimatem?
    pozdrawiam cieplo
    B.

    OdpowiedzUsuń
  25. nawet z brazami wyglada pieknie:)))gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje gratulacje Kochana!! Kiedy pisałaś o sesji, tak też sobie myślałam, że wkrótce zobacze fotki na własne oczy w jednym z czasopism które czytam:D Uwielbiam Twoje mieszkanko i jestem u Ciebie prawie codziennie czekając na to co nowego:D Jeszcze raz gratuluję i ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie gratuluję sesji :)
    pozdrawiam cieplutko,
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś nie zdążyłam ale jutro gnam po gazetkę :) zapowiada się ciekawie :))
    gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję bardzo serdecznie. Jutro na pewno kupię miesięcznik:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja już widziałam w gazetce. I ja nie widzę koloru brązowego na zdjęciach w miesięczniku. Ja widzę takie kolory jakie u Ciebie na blogu. Gratuluję raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję:) To wspaniała wiadomość. Wnętrza są cudowne. Koniecznie muszę zakupić jeden egzemplarz :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję, kupiłam dziś magazyn i tak mi się wydawało, że już widziałam gdzieś to wnętrze :).

    OdpowiedzUsuń
  34. serdeczne gratulacje! własnie kupiłam ale zostawiam do delektowania się na jutro!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielkie gratulacje!!! To fantastyczna przygoda:-) Wszystko wygląda wspaniale. Nie martw się, że kolory zmienili, zawsze tak jest. I tak jest doskonale:-) Zawsze podziwiam Twoje wnętrza i bardzo lubię Twojego bloga, ale jak się przewraca strony gazety i czyta to wszystko, to zupelnie inna sprawa:-)Jeszcze raz gratuluję, ściskam i ślę pozdrowienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie jak zawsze. Ja od dawna jestem zakochana w Twoim mieszkanku. GRATULACJE !!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa i uznanie;) Jesteście kochane;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje artylulu w gazecie, musze poprosic mame aby mi kupila, bo jak bede w pl. to pewnie bedzie po ptakach:)
    Wtedy poogladam porzadnie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. No gratuluję,szacuneczek;)Ja te gazetki to już niedługo bedę kolekcjonować;-)Śliczna klimatyczna sesja,możesz być z Siebie dumna.

    OdpowiedzUsuń
  40. Aga,kupiłam dzisiaj gazetkę,zaczęłam własnie przegladać a tu znajome kąty widzę! Serdeczne Ci gratuluję kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej. Gratulacje. To chyba wspaniałe uczucie widzieć swoje mieszkanko w gazecie.Na pewno całkowicie zasłużenie, bo masz śliczne.I choć faktycznie dodatki(o dziwo) brązowe(pewnie aby stworzyć większe kontrasty,albo fotograf lubuje się w brązach ;-)), to i tak wszystko pięknie wygląda.POzdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja nie poznalam:), chociaż zaglądam na Twojego bloga juz od jakiegoś czasu. I pewnie bym się nie domyśliła gdyby nie nazwa bloga...
    Sesja bardzo piekna, bo masz przesliczne mieszkanie (chociaż ja też wolę je w "Twoich" kolorach).
    Gratulacje!!! Gratulacje!!! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. tak czy inaczej mieszkanko wygląda cudnie :)) chociaż przyznam, że na blogu jakby lepiej :))) niemniej gratuluję sesji i nowego doświadczenia!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dołączam się do wszystkich tych przemiłych komentarzy, mieszkanko cudne, ciepłe i przytulne - jak to zwykle u Ciebie, serdecznie gratuluję i pozdrawiam! M:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Agnieszko!
    Gratulacje!Nie spodziewałam się, że już w tym numerze będziesz! wczoraj jak co miesiąc kupiłam MM i od razu mówię : "zaraz, zaraz...ZNAM!:)" Wszystko wyszło, moim zdaniem ślicznie!Nie narzekaj na nienaturalne kolory,bo właśnie uważam , że jest naturalnie..Oczywiście, Ty sama najlepiej widzisz różnicę..Ale tak jak nienaturalnie wyszła moja sesja, w poprzednim numerze, to chyba żadna inna. Szkoda wielogodzinnej pracy Sylwka,aby potem tak to podkolorowali ( mówię o moich zdjęciach).
    Choinki ośnieżone zauważyłam:) ale to tylko dlatego, że mi też "wyrósł" złocisty jesion za oknem ;)
    Jest cudnie!!!
    Wracam do lektury MM bo widzę , że ten numer jest wyjątkowo ciekawy!
    Pozdrawiam! zbieraj gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  46. Łał!Gratuluję!Mieszkanko wygląda wspaniale!Chyba pobiegnę do kiosku po gazetkę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  47. O! Gratuluje ! Chętnie odnajdę Cię w najnowszym numerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Szczerze gratuluje!Mieszkanko śliczne;)))
    Zapraszam do mnie na candy.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Widziałam, widziałam :- Gratuluję!Otworzyłam, poznałam Twoje mieszkanko i dumna byłam, że choć troszkę Cię znam (wirtualnie). Też zauważyłam, że na blogu Twoje wnętrza prezentują sie o niebo lepiej niz w MM. Do zdjęć z poprzedniego posta wracam regularnie co dwa dni, bo napatrzec się nie mogę. Mimo wszystko, oszukane kolory i tak mogę tylko zazdrościć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluje :) gazetke juz przegladalam;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mimo wszystko ładnie wyszło. Gratuluje raz jeszcze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne mieszkanie :)już chwaliłam na dekorii,ale tu jeszcze raz:)zasłużenie ukazało się w gazecie:))jest naprawdę śliczne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Niezaleznie od tego jakie kolory zdominuja Twoje mieszkanie i tak zawsze bedzie super. Gratuluje bardzo udanej sesji!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. czytałam i oglądałam, pięknie i ze smakiem urządzone wnętrze, bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Moje gratulacje, jutro lece do sklepu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Nieważny widok za oknem, kiedy ze środka bije spokój i ciepło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie się zdjęcia podobają :) nie ma co się czepiać, taj jak powiedziałaś to była fantastyczna przygoda i mile ją wspominaj no i ciesz się gratulacjami :)
    ps. a widok za oknem faktycznie hmm...ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Droga Laurentino.... w piątek kupiłam gazetkę ze względu na Marzi z Deccorii (kojarzysz, prawda?) i ku mojej uciesze otwieram w sklepie gazetę i krzyczę jak głupia do mojego męża coś w stylu: "Ojej, mieszkanie Laurentino też tutaj jest, pamiętasz? pokazywałam Ci jej mieszkanie, to ten przedpokój z rejestracją na ścianie" :)))
    Znam już Twoje mieszkanie na pamięć, ale niezmiernie mi miło, że pojawiło się w gazecie :) Pięknie mieszkasz :) Gratuluję sesji zdjęciowej :)

    OdpowiedzUsuń
  59. widziałam i też się/Cię chwaliłam mężowi :)
    a kolory, czy naturalne czy bardziej podrasowane, nieważne i tak jestem zakochana w Twoim mieszkaniu
    nawet mężowi wczoraj powiedziałam, że jakbym miała od nowa swoje urządzać, to Twoje m jest jedną z niewielu blogowych inspiracji, które bym przeniosła do siebie :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  60. dopiero dzisiaj obejrzałam gazetę, sesja piękna

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję dziewczyny za tak miłe słowa;)))

    OdpowiedzUsuń
  62. No to ja tez dołączam do grona lubiących twoje M. Bardzo ładnie gustownie i ze smaczkiem urządzone. Gratuluje sesji-może i mnie kiedyś kopnie zaszczyt i wpadnie do mnie ekipa fotografów z Mojego Domu-hehehe.
    Pozdrawiam Cie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  63. Amnie się bardzo podobało,jak otworzyłam gazetę,to aż mi się gęba zaśmiała,kolory może faktycznie trochę przekłamane,ale wiele dziewczyn,które miały sesje, na to narzeka,ogólnie bardzo fajnie wyszło,gratuluję,masz niezapomnianą pamiątkę,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  64. Moje serdeczne gratulacje! Sesja wyszła świetnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Dzień dobry!! :)
    Po raz pierwszy zobaczyłam Pani zdjęcia poszukując zdjęć kuchni z Ikei.. którą planuję kupić. Wczoraj przypadkiem trafiłam na ten blog i skojarzyłam, że GDZIEŚ już widziałam tę przepiękną kuchnię. Okazuje się, że pozostałe pokoje są równie urocze. Dzięki Pani odkryłam, że taki klimat właśnie najbardziej by mi odpowiadał.. widzę na zdjęciach kilka dodatków z Home & You oraz Ikei, które sama posiadam.. co bardzo mnie cieszy ;) Zapisuję ten cudny blog w ulubionych.. myślę, że jeszcze wielokrotnie będzie mnie inspirował. Mój następny zakup - przepiękna biała ramka z Home & You.. taka jak u Pani na półeczce :) Przechodziłam obok niej wielokrotnie, ale trochę szkoda było mi wydać pieniążki.. do najtańszych nie należy.. jednak patrząc na Pani zdjecia dochodzę do wniosku, że waaarto oj warto :) Bardzo dziękuję za inspiracje.. Będę codziennie zaglądać!

    OdpowiedzUsuń
  66. Pięknie u Ciebie, mam tą gazetkę, zazdroszczę wnętrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam,
    widziałam artykuł w gazecie - mieszkanko baardzo mi się podoba !

    Pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  68. No to gratuluję :)))
    Ale jestem do tyłu :/// bo Ty już taki czas temu o tym pisałaś :/ :P
    ciekawa jestem czy gazeta za tydzień jeszcze będzie dostępna (chyba tak?) bo się do ojczyzny wybieram :)))
    Ależ mi się podoba to zdjęcie z gwiazdką co masz w banerku ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten widok za oknem... ehh... mogli chociaż bardziej realistycznie zrobić. To jest jedyna rzecz, która kole mnie w oczy na zdjęciach z gazety. Poza tym zazdroszczę Ci takiej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  70. dopiero teraz skojarzyłam sesję w gazecie z panią :-) rewelacja, pamiętam, że pokazywałam to mieszkanko wszystkim, że też takie chcemmmmm :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. A tu było pięknie jestem zachwycona pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  72. Pięknie, pięknie, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie, pięknie, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. piękny wystrój,
    Bardzo podobają mi się panele , prosze o informacje co to za firma moze jakiś wzroz nazwę? gdzie zakupione

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...