poniedziałek, 29 grudnia 2014

Mój 2014

Pinterest



 Witajcie Kochani poświątecznie :)
Dziś naszła mnie refleksja odnośnie minionego roku. Wiele się wydarzyło dobrego i mniej fajnego... Mój młodszy synek poszedł do pierwszej klasy,  mieliśmy też kilka cudownych wyjazdów, rozpoczęliśmy prace w kierunku naszego nowego domu, rozbudował nam się ogród do 15tys m ;) Przybłąkała się  urocza kotka i tak mogłabym bez końca... Ale były i gorsze chwile, diagnoza mojej choroby, przeorganizowanie domu, pobyty w szpitalu i myśli których być nie powinno ale i wielka radość gdy ostateczne wyniki wyszły dobre i mogłam krzyczeć ze szczęścia jestem ZDROWA !!! Tak to był burzliwy rok ... ale mój i wiem że musiało się to wszystko wydarzyć. To był również rok wegetarianizmu w moim domu i wiem że to było bardzo dobre posunięcie, razem z M uczęszczamy na zajęcia jogi które nam się bardzo podobają choć nadal mamy potworne trudności z wieloma asanami ale uśmiejemy się w każdy wtorek i czwartek do łez ;) Fajne to moje życie... Tego i Wam życzę abyście troszkę zwolnili, złapali oddech i powiedzieli głośno FAJNE MAM ŻYCIE :)

  

Wiem że początek roku to dobry czas na planowanie i różne postanowienia i szukając dla siebie ciekawy organizer trafiła na ciekawy blog  TUTAJ  na którym za darmo możecie  go wydrukować.



 A drugą rzeczą do pobrania jest ładny graficznie kalendarz na ścianę który pochodzi z TEGO  bloga.
Częstuje się bo oba są śliczne;)



Ściskam Was ciepło i proszę pomyślcie nim będziecie  strzelać fajerwerki o zwierzętach i starszych ludziach...
Laurentino

18 komentarzy:

  1. Mnie też złapała chwila przemyśleń i refleksji związanych z rokiem 2014, właśnie dzięki Twojemu postowi. Dziękuję :)
    Piękny ten kalendarz, myślę że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kalendarz :)
    Zdrowia i szczęścia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo chcę wrzucić trochę na luz. Jestem młoda ale już wieczorem zauważam jaki pęd ma moje życie - jak czas ucieka między palcami. Każdy dzień jest taki sam pełen stresów i nerwówek. Chcę aby kolejny był mniej intensywny. Trzeba zwolnić trochę tempo znaleźć czas na to co najważniejsze.

    Ps. Po wejściu na 2 polecamy blog mój antywirus zasygnalizował zagrożenie wirusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację choć u mnie nic nie pokazuje to warto być czujnym.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  4. :)
    Dużo zdrówka!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też refleksje, ale...o nich w środę.
    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kalendarz jest niesamowity !

    pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły, dziękuję, że się tym dzielisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kalendarz, zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten organizer jest świetny :) już szykuję się do jego złożenia :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚWIETNY KALENDARZ! Wszystkiego NAJ w Noym 2015 Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. A to ja polecam coś made in poland:
    http://designyourlife.pl/organizacja/organizer-design-your-life-juz-sprzedazy/
    a z tym Fajnym życiem....coraz bardziej się w nim celebruje...choć jeszcze nieśmiało o tym mówię :)
    pzdr i pogodnego roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  12. W nadchodzącym nowym roku życzę pomyślności, uśmiechu, sukcesów i zdrowia. Czekam na kolejne, ciekawe i inspirujące pomysły:)

    Buziaki!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Bylas "blogowo" bardzo pracowita,kreatywna,pomyslowa po prostu bylo na co popatrzec.
    Dzieki za tyle roznych pomyslow, za mile chwile spedzone niekiedy w nocy.
    Zycze wytrwalosci,zdrowka.
    Szykuje maly wieczor sylwestrowy i obiecuje,ze kiedy bedziemy podnosic szampana pomysle o was wszystkich dziewczyny bo bez blogow byloby nudno.Milego Sylwestra :) Buzka Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego w nowym roku - niech będzie twórczy, satysfakcjonujacy i pełen radosnych chwil

    OdpowiedzUsuń
  15. Thnx for including my calendar <3 :) x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...