sobota, 17 października 2015

Jesienny przedpokój


laurentino jesień dynie dekoracje jesienne autumn


Witajcie;)
Dziękuję za miłe przyjecie "50 faktów o mnie". Miałam pewne obawy publikując je ale już troszkę znam moich czytelników i tym razem również nie zawiedli i podeszli do tego z przymrużeniem oka i zabawą. Liczę teraz na podobne wpisy na innych blogach;)

Dalej delektujemy się jesienią i pięknymi barwami które każdego dnia się zmieniają po to aby nastała szarość a następnie biel. 
Przez kilka dni przyglądałam się jeżdżąc rowerem, na piękne drzewa w odcieniach ombre i za każdym razem żałowałam że nie mam aparatu przy sobie a teraz od trzech dni pada i szkoda będzie jeśli nie uda się uwiecznić tego na zdjęciu bo natura potrafi wprowadzać mnie w stan zachwytu nieustannie. 

Wczoraj przyniosłam kilka gałązek do domu i przyozdobiłam przedpokój ale bardzo delikatnie... minimalistycznie ;)


jesienne dekoracje



jesienne dekoracje przedpokój

Jak Wam się podoba mój jesienny przedpokój? 

Pozdrawiam 


18 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Ostatnie zdjęcie, po prawej, skojarzyło mi się ze Świętami Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz bo jak minimalizm to i dekoracje uniwersalne;))))
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  2. pięknie jest!!!
    ja właśnie powoli spisuję 50 faktów o mnie, nie jest to takie proste oj nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznaj że jest to fajna zabawa tak na chwilę się zatrzymać i pomyśleć jaka ja naprawdę jestem...;)

      Usuń
  3. Trudno jest stworzyć wnętrze minimalistyczne i przytulne zarazem, a Tobie się to udało. Dlatego tak bardzo lubię tu zaglądać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba najpiękniej jesienią jest u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemsko...tak niewiele a tak cudnie! :) Cieszy serducho. :) Serdeczności. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba od trzech albo czterech lat zaglądam w Twoje cztery kąty, więc to coś znaczy. Praktycznie wszystkie Twoje rozwiązania podobają mi się, we własnym M. wprowadzam podobne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny przedpokój! :) Jesień cudownie wkomponowała się w Wasze klimaty domowe. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze dekoracje !
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny przedpokój - taki jasny i radosny :) biel jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,już od progu widać jesień

    OdpowiedzUsuń
  11. Te paski wyglądają idealnie. Poziome poszerzyły wnętrze. Naprawdę doskonale to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...