piątek, 27 września 2013

Sowa i filmik


Witajcie Kochani;)
Jesień nas dopadła ale fajnie że nie jest aż tak bardzo deszczowa. U mnie zawsze o tej porze roku pojawiają się jakieś akcenty dekoracyjne z tym związane. Jesień mi się kojarzy z drzewami i kolorami i tak też jest u mnie:) A jak drzewa to i sowa;) Zrobiłam poduszkę z minimalistycznym nadrukiem sowy. Wykonałam ją za pomocą rozpuszczalnika Nitro. Wzór musi być wydrukowany na drukarce laserowej. Robiąc poszewkę nakręciłam kolejny "instruktaż"...;) 

Dziękuję za tak miłe przyjęcie po ostatnim filmiku;)

Spakowałyście i schowałyście już letnie sukienki i klapeczki???
 No niestety czas już na grube swetry i ciepłe butki. Ale przeglądając różne czasopisma zauważyłam  że tegoroczna jesień zapowiada się bardzo kolorowo. No i dobrze bo kolor to energia;) i to pozytywna;)))


Ściskam Was cieplutko i zapraszam do oglądania:) 
Laurentino

35 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jesień to nie moja pora, jednak twoja jesień bardzo mi się podoba!!!
    Buziaczki
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za filmik - rewelacja.Piękne jesienne aranżacje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna to podusia, taka bardzo pozytywna. Ja też szyję czasami poduszki, zapraszam do mnie:http://kobietapoczterdziestce.blogspot.com/, pozdrawiam gorąco w ten chłodny wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, sowa podbiła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za super filmik, na pewno skorzystam z niego , bo od dawna zabieram sie za zrobienie poszewek taka metoda , ale jakoś zawsze brakuje czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy nadruk i do tego wyszedł Ci naprawdę świetnie. Mi wyszedł blady i rozmazany, ale może to wina tkaniny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko DIY świetne, człowiek patrzy i wszystko jest jasne:):) Sowa rządzi tej jesieni:) Oj chyba i ja skorzystam i Twoją metodą coś wyczaruję:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, ja już pochowałam letnią odzież i obuwie ;(
    Podusia bardzo fajna;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za filmik!
    Niby człowiek wie jak- ale zawsze co szkolenie na żywo:O) to na żywo.
    Piękne jesienne dekoracje!
    J:O)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie dzięki za filmik, niby człowiek wie jak - ale co szkolenie na żywo to szkolenie na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krásný polštářek a super návod .... marki

    OdpowiedzUsuń
  12. Letnie rzeczy poszły już w zapomnienie.
    Sowa cudowna , metoda też.
    Ja już jakiś czas temu wydrukowałam sobie gwiazdki żeby przenieść je na poduchy i jakoś nie mogę się zebrać, ale po Twoim filmiku to chyba jeszcze dzisiaj wezmę się do roboty.
    Pozdrawiam i dziękuję serdecznie za inspiracje.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. muchomorek mega radosny :) a sowa - the best :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli jesień jest słoneczna, to nie mam nic przeciwko,bo lubię te ciepłe kolory i zupę dyniową i ciepłą herbatę i spacery w ciepłym swetrze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Super filmik! Podusia urocza :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się połączenie szarości z kroplą czerwieni :-) kursik bardzo przydatny, na pewno z niego kiedyś skorzystam, najgorsze dla mnie w tej technice są upiorne opary tego preparatu, jak sobie z nimi radzisz? mam jeszcze pytanie, do środka poszewki włożyłaś jakiś karton w celu zabezpieczenia tkaniny tak? pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się połączenie szarości z kroplą czerwieni :-) kursik bardzo przydatny, z pewnością z niego kiedyś skorzystam. Najbardziej w tej technice nie mogę znieść upiornych oparów nitro - jak sobie z nimi radzisz? mam pytanie na filmie do środka poszewki włożyłaś jakiś karton w celu zabezpieczenia tkaniny tak? dzięki i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:-)
      Tak kartonik zabezpiecza aby wzor sie nie odbil na spodzie poszewki. Zapach jest do przezycia bo trwa to wszystko chwilke:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :-)

      Usuń
  18. super poducha i dzięki za kolejny filmik instruktażowy!!!:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam. Mam pytanie jakiej firmy ma Pani panele podłogowe w mieszkaniu i jaka jest ich nazwa, bo właśnie urządzam dom i szukam czegoś w tym stylu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, kupilam je kilka lat temu w Castoramie ale nie pamietam jaka jest ich nazwa. Pamietam tylko ze ich scieralnosc to A4
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  20. Piękne zdjęcia i świetny filmik instruktażowy. Sama korzystam z tej metody:) Pogodnej i kolorowej jesieni - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko, świetny film, na pewno wykorzystam, ale powiedz mi jak z praniem poszewki i czy da się to metodę zastosować również na ubrania? tzn czy ten rozpuszczalnik nie ma szkodliwego działania na skórę? z góry dzięki za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Ja piorę w 40 st i wszystko jest bez zmian. Nie wiem jak z ubraniami ale jeśli przed użytkowaniem wypierzesz to myślę że powinno być dobrze:)
      Pozdrawiam i trzymam kciuki;)

      Usuń
  22. Witam serdecznie. Obejrzałam twój filmik instruktażowy i wczoraj postanowiłam zrobić poszewkę tą metodą.Ale coś poszło mi nie tak.Nie wiem,czy to wina wydruku,czy ja to źle robię. Miałam dwa wydruki-piórka a drugi motylek.Nie dość,że wydruki nie odbiły się dokładnie to jeszcze zostały mi -zamiast konturów,rozmazane plamy a nie kształty :( Możesz mi coś doradzić w takiej kwestii? Będę bardzo wdzięczna.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj;)
      Czy wydruk zrobiłaś na drukarce laserowej? Bo to podstawa... Plamy się robią jeśli ściereczka lub gąbka jest zbyt mocno namoczona rozpuszczalnikiem lub gdy pocierasz a nie przyciskasz. Staraj się raczej stemplować a nie pocierać.
      Trzymam kciuki za kolejną próbę ;)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanko-czy ten sam wydruk,który odbijałam na poszewkę, może być ponownie użyty? Czy lepiej nowy wydrukować?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...