czwartek, 12 grudnia 2013

DIY choinka





Witajcie Kochani;-)
Będąc w szkole mojego synka pomagałam przy dekorowaniu klasy i pokazano mi taki sprytny sposób na serwetkę w kształcie choinki.
Chciałam zrobić kolorystycznie pasującą do "mnie" jednak  powinna po obu stronach mieć ten sam kolor a że zieleń jest uniwersalna i świąteczna to czemu nie...:)
 Świetna zabawa dla całej rodziny.  Można przygotować dla każdego gościa osobną choineczkę którą możemy podpisać lub dzieci mogą udekorować ;) Moja została taka ale resztę będziemy dopiero robić więc kto wie jak to się skończy jak chłopcy rozwiną swoje umiejętności twórcze;)

Ściskam ciepło;) Dziś zielone 
Laurentino:)

23 komentarze:

  1. fajnie, że pokazałaś jak się składa, ja też mam sposób na inne składanie, niedługo pokażę,pa

    OdpowiedzUsuń
  2. Olá,
    amei sua belíssimas sugestão. Obrigada por compartilhar.
    Tenha um ótimo dia e um feliz natal.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super świąteczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny trik, chętnie wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł:)
    zrobimy takie razem z synkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na serwetkę a równocześnie dekorację.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooooo wykorzystam ten pomysł na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadę na święta do rodziców (1400 km), zawsze mam wyrzuty sumienia, że jedziemy "na gotowe" i w tym roku pomyślałam, że mogę przywieźć rzeczy do udekorowania stołu. W weekend usiądę z moimi chłopcami i poskładamy choineczki :) będzie zabawa w domu a u rodziców zaskoczenie :) dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł :-)
      Dobrej zabawy życze:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  9. Rewelacyjny pomysł:-)
    otulenibiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię proste dekoracje. Dziękuję za podsunięcie pomysłu:)))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny pomysł !!!! I piękna prezentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjny pomysł na świąteczny wizerunek serwetki :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super choinka świetny pomysł:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...