poniedziałek, 1 sierpnia 2016

W ruchu słucham podcastów ... 7 dniowe wyzwanie


Źródło Pinterest



Witajcie;)
W moim minimalistycznym życiu staram się też organizować najlepiej czas jak potrafię. Od jakiegoś czasu bardzo polubiłam słuchanie podcastów i audiobooków.

Co mi to daje...?

1. Chętniej zabieram się za aktywność fizyczną czy sprzątanie. Godzinny podcast zazwyczaj tak mnie wciąga że przestaję się koncentrować na tym co robię i osiągam zamierzony cel łatwiej niż by się mogło wydawać ;)

2. Podczas jazdy samochodem zamiast bezmyślnie słuchać przypadkowego radia i przygnębiających wiadomości ze świata, rozwijam się i dokształcam w różnych dziedzinach życia.

3. Łatwy i bezpłatny dostęp do ogromu wiedzy.

4. Jest to czas który świadomie przeznaczam dla siebie. Tylko ja, mój telefon i natura ;)


Moje ulubione podcasty to:
Więcej niż oszczędzanie Michał Szafrański  KLIK
Po nitce Ariadny KLIK
Więcej niż zdrowe odżywianie KLIK 




Od dziś 01.08.16 na Facebook-u rusza 7 dniowe wyzwanie 
"W ruchu słucham podcastów". 
Ja już dołączyłam i Ty możesz :) DOŁĄCZ 




Jeśli macie swoje ulubione podcasty to podzielcie się nimi w komentarzach :)

Ściskam ciepło




5 komentarzy:

  1. To ja przy sprzataniu odpalam YouTube na telefonie. Przyjemne z pożytecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi zdarza się korzystać w trakcie sprzątania z kursów językowych, nie za często słucham audiobooków, ponieważ te które mam są czytane dość dennie, bez wyrazu...a szkoda bo z przyjemnością posłuchałabym jakiejś książki w trakcie prac ogródkowych, czy szydełkowania....

    OdpowiedzUsuń
  3. nie cieszy mnie takie słuchanie ...o terminie podcasty przeczytałam tu pierwszy raz, zacofana jestem chyba ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. spadasz mi z nieba z tą listą. Michała i Ariadnę już znam i słucham - no nie pomyślałam by robić to w aucie :) O odżywianiu odpalam! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...