wtorek, 8 marca 2011

Ścienny przepiśnik ;)





        Witam serdecznie wszystkie Kobietki ;) i nie tylko oczywiście ale w ten szczególny dzień zaczynam od życzeń dla nas ;)  Wszystkiego najlepszego Babeczki ;)
Dziś na Facebooku przeczytałam fajny cytat :
"Jeśli chcesz, by coś zostało powiedziane - powierz to mężczyźnie. Jeśli chcesz by zostało zrobione - powierz to kobiecie. "
                    Margaret Thatcher 

Więc odnośnie robienia...  Chciałam troszkę jeszcze udoskonalić moją kuchnię choć bardzo ją lubię taką jaka jest ;) Ale że ja lubię zmiany to zaczęłam zawieszać ramki z fajnymi przepisami na ścianie nad stołem ;) Już mi się podoba a to dopiero początek ściennego przepiśnika;)




  











 Mam nadzieję że i Wam się podoba mój pomysł ;) Pisząc do Was oglądam cudny zachód słońca za oknem... jak ja lubię takie słoneczne dni;)
Ostatnio kupiłam kilka drobiazgów na Wielkanoc. W sklepach są już takie piękne jajeczka i kuraki że jak tu się nie skusić;)  Zaprezentuję moje nowe nabytki  w następnym poście ;) 



                                                                                      


                                                    Pozdrawiam bardzo słonecznie;)  Laurentino

34 komentarze:

  1. Po pierwsze sliczna kuchnia, po drugie super pomysł na scienny przepiśnik , a po trtzecie wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, świetny, świetny pomysł!!!!! Ulubione przepisy na ścianie:) Super!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł !!! Moja kuchnia jest bardzo mała i otwarta na pokój wiec na coś takiego jak u Ciebie nie mam szans:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tym ściennym przepiśnikiem. Może kiedyś, jak mi się zwiększy metraż.......
    Kuchnia prześliczna, gratuluję wykonania i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,rewelacyjnie ta ściana wygląda.Świetny pomysł z tym ściennym przepiśnikiem.Bardzo ciekawa i praktyczna dekoracja!!!
    Chciałąm zrobić u siebie taką "niby bołazerię".Nawet pokazałam przed chwilą mężowi Twoją scianę. Bardzo,bardzo mi się to podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł świetny, a kuchnia urocza:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Poraz kolejny wzdycham do Twojej kuchni. Bardzo mi się tu podoba. Pozdrawiam! Zapraszam na bułeczki z ziarnami...

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kuchnia i fajny pomysł z tymi obrazkami/zapiskami
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiedz jakie to przepisy wrzucilas na scianę???Pomysl uwazam za rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ABily, nie mogę bo to sekrety rodzinne ;) Wiesz... tajemne przepisy babci ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry pomysł a jak ładnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł:) I nie trzeba szukać ulubionego przepisu po zeszytach czy segregatorach:) Urocza ta Twoja kuchnia, a na krzesła choruję - strasznie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujacy pomysl i bardzo nowatorski, takiego czegos nie widzialam ale bardzo podoba mi sie, upiekszaj swoja kuchnie bez konca!
    U mnie tez piekne slonko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowo:) Kuchnię masz cudowną...ale to już wiesz :))))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj kuchnia wyglada świetnie !!!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny pomysl, nie wpadlabym na to! Robisz bardzo ladne zdjecia, Twoja kuchnia jest bardzo ladna:-)
    pozdrawiam cieplo
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten pomysł! Ładnie zaaranżowane obrazki, miło u Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba:) super:)))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie tu u Ciebie.
    Zostaję

    OdpowiedzUsuń
  21. pomysł jest super!!!Nigdzie jeszcze tego nie widziałam!!!Twoja kuchenna ściana jest śliczna jestem zaciekawiona całością...pokarzesz kiedyś?Pozdrawiam serdecznie Aga (ścieżką ku pełni)

    OdpowiedzUsuń
  22. Laurentinko, zapraszam Cie do udziału w zabawie, szczegóły u mnie na blogu:) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj :) Jak tu klimatycznie u Ciebie :) Miło będzie zaglądać :) Pozdrawiam i zapraszam też do mnie :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyszło! Super pomysł! Gratulacje i pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł i wszystko tak fajnie dopasowane!Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny i interesujący blog! Będę tu zaglądać :).

    Pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba twoja kuchnia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocza kuchnia:)Twój blog to kopalnia pomysłów:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na swoim FB mam kilka ulubionych cytatów M.Thatcher :), ale ten zdecydowanie jest najbardziej "mój" :)
    Pomysł z przepisami w ramkach jest super, ale ja mam wszystkie ściany już zamieszkane :(, nie mniej jednak z 1-2 przepisy bym pewnie wcisnęła ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Laurentinko, sprytne i baardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietny pomysl na te sciane przepisow, zainspirowala mnie pani (gdzie zakupiono ta czarna ramke pod zegarem) cale mieszkanko super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jysk jakis czas temu:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...