sobota, 30 kwietnia 2011

Inspirowana latami 50 ;)

   




            Witam serdecznie po Świętach ;) 
Bardzo dziękuję za wszystkie przesympatyczne życzenia. Niestety nie mogłam się zrewanżować bo tym razem komputer w Holandii się zbuntował ;(

Z zakupami nie udało mi się zbytnio zaszaleć bo czasu brakło. Ale co nieco przywiozłam ;)
Bardzo lubię przedmioty stylizowane okresem lat 50 - tych... Podoba mi się wizja krzątającej się Pani Domu po kuchni w pięknej sukni, fryzurze i koniecznie w krwisto czerwonych ustach, otoczonej pięknymi przedmiotami;))) A swoja drogą jak one to robiły? Już rano przy smażeniu  naleśników wyglądały bosko ;)




Ostatnio jak byłam w Holandii to kupiłam sobie czajnik w tym stylu a teraz udało mi się dokupić podobny toster.









Oczywiście apetyt mam na więcej  ale... małymi kroczkami ;) A na liście są między innymi ;) 






 




 Póki co...  zaprzyjaźniłam się z nowym kolorem obok bieli;) PASTELOWY BŁĘKIT  który też mi się kojarzy z latami 50-tymi. 
Przywiozłam sobie w tym kolorze  parę "skorup" ;)





             Zauroczona Waszymi muffinkami zakupiłam swoje foremki i oto mój debiut ;) 




           Życzę Wam bardzo słonecznej majówki ;) Dużo odpoczynku i inspiracji do działania ;) 





                                                              Laurentino ;)




18 komentarzy:

  1. `50! tak, to były takie ,,słodkie,, lata! Uwielbiam amerykańskie filmy z tamtego okresu.
    A pastelowe ,,skorupy,, piękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne inspiracje lat 50-tych!
    Super kolor wybralas do bialego! Ja rowniez lubie ten odcien.
    Muffinki super Ci wyszly! Mmmm..

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Podzielam Twój zachwyt stylistyką lat 50-tych. Nawet w naszej PRL-owskiej lubię szukać tego odcienia:)
    Pozdrawiam ciepło!
    llooka

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuuu...ale cudeńka! O Matko! Same śliczności! Połechtałaś mnie nimi od samego rana! ;)))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś foremki do muffinek? :)

    zapraszam do obserwowania,
    pozdrawiam :)
    www.fashionowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W IKEI ;) Dziękuję za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te obrazki i u mnie za kazdym razem wywoluja usmiech, tamte damy byly takie idealne :) a czytalas poradnik Pani domu z dawnych lat? rarytas!

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze :) http://zabka.pinger.pl/m/5467889/poradnik-dobrej-zony-z-1955-roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tabliczke w kuchni z tymi przykazaniami :)
    Swietna rzecz na poprawe humoru

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie przeczytałam ;) Dobre!!! Ale szczerze mówiąc wolę patrzyć na ten okres przez pryzmat piękna ale żyć w nim bym nie chciała ;) No chyba że w roli męża ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. No, ba :)tez bym tak nie chciala, dobrze ze tamte czasy minely :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach te pastele, ostatnio naprawdę jestem nimi zachwycona:)) Piękne te Twoje marzenia!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha! Dobre Bree :)) właśnie przeczytałam ten poradnik! no żyć nie umierać :) Ale nie pokaże tego mężowi bo będę mieć przekichane :)
    pozdrawiam Was dziewczyny - zupełnie nieperfekcyjna pani domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne łupy! skorupy podobają mi się baaardzo, a lista kuchennych przydasiów też bardzo mi pasuje:) Tak samo jak ty uwielbiam obrazki z tamtych lat, mam nadzieję, że te panie domu wygladały tak tylko na obrazkach, bo można wpaść w kompleksy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze lata 50te! Fajne dodatki w kuchni wlasnie w tym stylu zafundowalas sobie.
    Wiesz lodowka chyba tez bedzie na mojej liscie marzen;)))jest bajeczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również 'choruję' na taki mikser, niestety cena kosmiczna :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne masz pomysły i piękne mieszkanko. Właśnie obejrzałam:)
    Zapraszam do mnie, choć ja jeszcze nie pokazuję zmian w swoim mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne przedmioty zakupiłaś do swojego mieszkanka....
    Kubeczki cudne i w moim ulubionym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...