niedziela, 18 grudnia 2011

W przerwie ;-)

    Witam serdecznie ;) 
Między sprzątaniem, układaniem menu i wielu innych czynności postanowiłam sobie zrobić przerwę na kawkę i pokazać Wam kolejne moje postępy...  W całym naszym domku zagościła czerwień. W większym lub mniejszym stopniu ale jest;)
Dziś kawałek łazienki, przedpokoju i klatki schodowej oraz lampę w przedpokoju pod którą należy się całować;))) a następnym razem pokarzę Wam naszą choinkę oraz w całości jak się prezentuje nasz domek;-) Zapraszam do oglądania;) 














                                                Pozdrawiam ciepło;-) Laurentino

38 komentarzy:

  1. świąteczne akcenty urocze!Te świeczniki reniferki są świetne!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam sesję w gazetce. Bardzo ładna. I wcale nie rzucają się tak bardzo te brązy :)

    U mnie też czerwienie.

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Ja co prawda czerwieni nie mam nigdy na Świeta w domu, ale uwielbiam ją oglądać u innych
    Pozdrowienia przedswiąteczne
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie to wszystko wymyślilaś, Twoja łazienka jest nawet inspirująca, to dopiero heca - jak mówiła moja babcia:) całuśna lampa z czerownymi akcentami też świetna. bardzo mi się podoba Twoja tablica z anielskimi skrzydłami i wieszak na klucze. zresztą, czego się nie tkniesz, odrazu dzieło:), zapomniałabym o klatce schodowej - kilka miesięcy temu kiedy trafiłam na Twój blog wygląd klatki zrobił na mnie oszałamijące wrażenie, nie widziałam wczesniej żeby ktoś zaczynał aranżację mieszkania od klatki schodowej. sam pomysł jest niesamowity, każdy kto puka do Twoich drzwi jest z pewnością ciekawy co się za nimi kryje. do wszystkich ciekawskich:) - za drzwiami jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dekoracje poprostu bombowe -nawet w łazience już czuć klimat świat. A wycieraczka przed drzwiami powaliła mnie na kolana -bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój blog i te niezwykłe dekoracje. :) Sesja zdjęciowa też niesamowita, gratuluję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie. Skrzydła w krateczkę zachwyciły mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie :) Pierwsze zdjęcie to mój faworyt :) No i te wykrochmalone firaneczki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No czerwień to akurat boska na święta:D
    I baaaardzo przypadły mi do gustu reniferowe świeczniki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te rogate świeczniki :) Śłicznie rumieni się czerwienią Twoje gniazdko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie już u ciebie, uwielbiam tu zaglądać, wszystko jest takie dopracowane, dopasowane, klimat bardzo ciepły i przyjazny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. typowo świątecznie.
    czerwono.
    nastrojowo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha...czerwony króluje!:D Ślicznie u Ciebie
    Kochana i już tak świątecznie! Odpocznij sobie troszkę w Twoim wygodnym foteliku, napij się gorącej czekolady albo pysznej herbatki i podziwiaj te swoje cudne dekoracje bo naprawdę warto!:D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wszystko na wysokim poziomie.
    Fantastycznie,ciepło,przytulnie i tak czysciutko.Bardzo mi się u Ciebie podoba ,zawsze jestem mile zaskoczona.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie i ta całuśna lampa bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, u Ciebie jak zwykle cudnie!!!bardzo mi się wszystko podoba!!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne dekoracje, szczególnie podobają mi się skrzydełka w kratkę, cudne świeczniki, no i wycieraczka poprostu marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie,delikatnie i coraz bardziej świątecznie,czekam na całośc z niecierpliwością:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękna lampa. Podoba mi się też tablica memo, naprawdę fajna :) Zresztą wszystko mi się bardzo podoba:))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. o jak ładnie u Was:) tak świątecznie. tyle pięknych , nastrojowych przedmiotów:) i ta jemioła... ach:))) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie.
    Nawet na wycieraczce zagościł jelonek

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, ta lampa bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj pomysł z lampą jest świetny:)))i jaka fajna wycieraczka:) super!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie u Ciebie, w domu i nawet na klatce jest swiatecznie, super.
    Jemiola na lampie swietne wyglada.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Choinki przed wejściem , zapraszają do domu jak małe krasnoludki;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wianek z jemioły śliczny:)reniferowe akcenty super,zwlaszcza wycieraczka,natomiast mam mieszane uczucia co do poroża, ogólnie nie popieram polowań i ozdób tego typu w domu, ale to tylko moje zdanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Jemioła na lampie śliczna, ale ja jestem zakochana i oddana materiałom w czerwono białą krateczkę! te skrzydełka i serduszko z chęcią bym zagarnęła ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Magię świąt czuć w każdym, nawet najmniejszym, kąciku:) Wszystko wygląda przepięknie!

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  29. No to widzę święta na całego :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne dokaracje, zwłaszcza ta z tablicą i skrzydłami... pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo delikatne i miłe akcenty, które stanowić będą wspaniałą oprawę Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudownie, lampa z jemiołą jest po prostu genialna!! nic tylko się całować i dobrobyt na cały rok zapewniony:)
    Uwielbiam Twoje dekoracje,to się chyba nie zmieni:)
    Wesołych i szczęsliwych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Radosnych, zdrowych, pełnych rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia. Dziękuję za miłe towarzystwo i odwiedziny:) Do zobaczenia w 2012 roku!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdzie kupie taką lampę, jak w przedpokoju ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta "lampa" To część starego abażuru więc musisz szukać coś innego bo ona ma z 20 lat...
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...