sobota, 30 listopada 2013

Świąteczna zastawa:)



 Witajcie Kochani:)
Jak tam świąteczne porządki? Pracujecie ciężko? ;-) Ja jak przystało na artystyczną duszę bardziej żyję dekoracjami niż porządkami... Ale i tak zawsze daję radę i 24 siadamy do stołu a w domu błysk;)

Chcę Wam pokazać jak ze zwykłych białych talerzy można zrobić fajną zastawę świąteczną. 
Wycięłam gwiazdkę i po odrysowaniu jej na talerzu wypełniłam farbą do szkła. Można zapiec talerze w piekarniku aby utrwalić rysunek.  To na tyle a efekt bardzo ciekawy;)

Pozdrawiam Was cieplutko Laurentino:)

19 komentarzy:

  1. Nádhera, vypadá to úžasně ..... Marki

    Bardzo piękne, wygląda niesamowicie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Rewelacyjny pomysł! Wielkie dzięki za inspirację. Od jakiegoś czasu myślę nad ozdobieniem w ten sposób kubków. Zastanawiałam się czy takie farby do ceramiki i szkła będą trwałe; czy można je myć w zmywarce, czy też potrzebują szczególnego traktowania. Jak się sprawują Twoje talerze? Uściski - Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej myc talerze recznie a jesli chcesz w zmywarce to polecam wstawic je do piekarnika aby farba sie utrwalila.
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Jak cudnie zastawione,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, już czekam na kolejne ciekawe pomysły. Bardzo lubię tu zaglądać. A co do porządków, to ja od wczesnego dzieciństwa zapamiętałam złotą myśl Pana Kuleczki, że " PORZĄDEK, PORZĄDEK TO WRÓG ZWIERZĄDEK..." Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie od dwóch dni zastanawiam się, co by tu wymalować na ceramice?.... Farbki mam- tylko nie jestem przekonana do moich pomysłów.... Uffff! Może jednak gwiazdki? Podoba mi się ich wzór :).
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ....i ta szarość ....Uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo stylowy i elegancki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. nie tylko talerze piękne, ale też cała aranżacja stołu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyszło! pocieszasz mnie tym wpisem, bo ja też bardziej o dekoracjach niż o przyziemnych przedświątecznych sprawach myślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny pomysł!
    z pewnością kiedyś go wykorzystam :)
    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie. Nie pomyślałabym o tych kolorach na stole świątecznym ponieważ u mnie jak święta - to zawsze króluje czerwień, chyba czas to zmienić bo ta aranżacja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł, podobają mi się też obrączki do serwetek :) super, gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wygląda :) i pięknie nakryty stół...

    Buziak
    W.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...