środa, 28 października 2015

Słoikowe DIY




Witajcie;)
Dziś przychodzę z takim małym DIY. Spodobał mi się kształt malutkich słoiczków po koncentracie i zainspirowały mnie do tego aby troszkę zmodernizować moją szafkę z domowym biurem. Mam jeszcze plany na ozdobienie segregatorów ale to dopiero przede mną. Dziś mam gotowe słoiczki na pineski, spinacze, zszywki i gumki. Bardzo lubię takie spersonalizowane rzeczy;)
Przy okazji pokazywania słoiczków jeszcze jeden mam do pochwalenia się mianowicie strugaczka którą przywiozłam z Danii. Mały szklany pojemniczek z grafiką domków urzekł mnie od pierwszego wejrzenia ;) 





Wykonanie słoiczków było bardzo proste i szybkie. Zmatowiłam delikatnie pokrywki papierem ściernym. Na szklaną część nałożyłam folię spożywczą i zakręciłam nakrętki które malowałam dwukrotnie. Następnie wykonałam napis i gotowe;)


Dziś to na tyle ;)
Ściskam Was ciepło 


29 komentarzy:

  1. Pomysł przedni a wykonanie jeszcze lepsze:-) Niezłe Ci pomysły do głowy przychodzą:-) Czarne główki wyglądaja o niebo lepiej. A jak zrobiłaś te napisy? Dla mnie to jakaś czarna magia:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisy zrobiłam tym urządzeniem które jest na zdjęciu nr 3 ale nie wiem jak ono się fachowo nazywa. Kupiłam je jakiś czas temu w sklepie papierniczym w Niemczech. Widziałam kiedyś też na Allegro:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Metkownica. U nas ciężko dostać taką, jak Ty masz, a szkoda

      Usuń
  2. Świetny pomysł, najbardziej spodobał mi się słoiczek w wersji temperówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, fajnie wygląda:) Urządzenie nazywa się "Wytłaczarka do napisów" można kupić tutaj: http://sklep.compart.pl/product-pol-2133-Wytlaczarka-Dymo-JUNIOR-na-tasme-9mm-x-2m-jasnoniebieski.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł. Prosty,tani, estetyczny i praktyczny. Idealny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny, całkiem dizajnerski komplecik biurowy z tego powstał:):)
    A temperówka pierwsza klasa - tak sobie pomyślałam, że coś podobnego może można by sobie zrobić…
    Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie proste pomysły są najlepsze:) Świetnie to wygląda, muszę też pomyśleć o takim wykorzystaniu słoiczków:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł, takich słoiczków to mam dużo, teraz już wiem co z nimi zrobię :) a temperówkę można też spróbować zrobić samej, trzeba tylko zrobić jakoś dziurkę w pokrywce o tych samych rozmiarach co w remperówce i jakoś potem tą temperówkę przykleić z dołu, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy robiłam zdjęcia temperówki też o tym pomyślałam że można ją całkiem prosto wykonać ze słoiczka ;)

      Usuń
  8. bardzo lubie te male słoiczki po koncentracie, zawsze je wykorzystuję,
    dzieki za pomysły

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, szkoda,że nie można u nas kupić takiej metkownicy :-(
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. urokliwe te słoiczki:))
    możnaby podumać nad taką temperówką ale pewnie nie będzie tak cudna jak Twój nabytek:)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię te słoiczki i mam ich chyba ze sto ;)
    Pomysł fajny, i akcesoros biurowe posegregowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robiłam tak samo słoiczki na przyprawy :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszło U nas te słoiczki szleją w szufladzie s przyprawami :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny w swojej prostocie pomysł. Już wiem, czego będę szukać, jak będę po koniec roku w Anglii :) Ciekawe jak taka metkownica nazywa się po angielsku... Ale mam teraz zajawkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U ciebie sie nic nie zepsuje!.Fajne.
    Ja zbieralam sloiczki i w tej chwili mam przerozne konfitury w nich zapakowane.Male i kiedy jest juz koniec to jest apetyt na wiecej.To byl strzal w dziesiatke.
    Pan Slodowy z dawnych lat przytwierdzil by zakretki od spodu poleczki i bylyby w tym samym miejscu .
    Ten pomysl wykorzystal przed wieloma laty moj Tesc w garazu na wszelkiego rodzaju gwozdziki, srobki gumki, nakretki. Polecam! Pozdrawiam!:) Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ja lubię takie pierdołki :) a czym malowałaś pokrywki, coś specjalnego?? zwykła akrylowa się będzie trzymać.. Ja w takich słoiczkach przyprawy pochowałam, ale nie wpadłam na pomysł pomalowania zakrętek..

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł! Muszę i ja w taki sposób spożytkować słoiczki!
    A co do urządzenia: to wytłaczarka etykiet. Najpopularniejsze są chyba firmy DYMO. Nadal można je kupić np tu: http://dymo.sklep.pl/pl/c/Reczne-wytlaczarki-etykiet/6. (Po angielsku to chyba Embossing Label Maker)
    Pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj,
    pomysł naprawdę godny polecenia:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny pomysł....i po co wyrzucać słoiki? jeżeli możemy je tak fantastycznie wykorzystać.
    Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby takie proste a jakie fajne :D świetne to urządzonko do napisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł + wykonanie świwetne. Wytłaczarka do napisów - moje marzenie :) Pięknie to wygłąda - sama zabawiałam się ze słoiczkami - ja użyłam te po oliwkach.

    OdpowiedzUsuń
  22. No nieźle. Muszę to wypróbować , bo z tymi szpargałami mam zawsze problem.
    Mini słoiczki wykorzystujemy do pasty chili domowej roboty no ale kilka wolnych jeszcze się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...