niedziela, 1 kwietnia 2012

Wielkanocnie...

  Jajkowe Święta już za kilka dni więc i ja zaczęła stroić nasz domek. Na Wielkanoc co prawda  wyjeżdżamy do Holandii ale lubię czuć ten wiosenno-optymistyczny klimat więc dekoracji nie może zabraknąć i u nas ;) 
Część rzeczy pewnie poznacie z tamtego roku ale kilka drobiazgów dokupiłam nowych. Dziś tylko duży pokój i drzwi wejściowe ale już niebawem pokaże Wam reszte jajkowego szaleństwa u nas ;-)














                    Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenie niebawem ;-)  Laurentino

37 komentarzy:

  1. Piękne wnętrza. Kolorowe kwiaty wprowadzają wiosenną nutkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż tu dodać? Jak zawsze uroczo, masz tę niesamowitą umiejętność nadawania prostym rzeczom niepowtarzalnego uroku, poza tym robisz ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam palmą machając. Zapraszam do siebie Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. u Ciebie jak zawsze przeslicznie. Ślicznie przystroiłas swój domek. Ja jak zawsze jestem zachwycona tym co sie u Ciebie dzieje przy wejściu do mieszkania, pięknie jest:) Bardzo ciekawa jest t agirlanda koło telewizora. I nawet świeczki u Ciebie wyglądają jakby na świeta czekałay. Życzę szerokiej drogi do Holandii, ciekawe jakie skarby przywieziesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. ohhhh cudne dekoracje i piękne zdjęcia ... jak zwykle u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mogę się coś zebrać do tego strojenia świątecznego.. jakoś tego jeszcze nie czuję.. :(
    Pięknie u Ciebie jak zwykle! Bardzo ładne też te nowe zdjęcia nagłówkowe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, świeżo, jasno,czyściutko jak zawsze piękne zdjęcia;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wazon-kura jest boski! jak go dostrzegłam, to już nie mogłam się skupić na innych dekoracjach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skromnie-cudownie,wszystko jak najbardziej w najlepszym porządku;)świerzo i z klasą;)
    Pozdrawiam wiosennie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wielkanocnie!! pozadrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia i wnętrza! Udanego wyjazdu i Miłych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielone listki na gałązkach i jajka to sedno dekoracji wielkanocnych,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tu pięknie. Uwielbiam Twoje wnętrze.

    Ściskam

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. ten koszyk ze świeczkami mi sie spodobał- prosty, a taki piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Goszcząc w Twoim blogowym domku poczułam pozytywne emocje- piękne aranżacje, ładnie przekazane...Poczułam wenę twórczą i zatęskniłam za kolorkami. Będę tutaj gościć częściej o ile nie masz nic przeciwko temu. Czy mogę dodać Twoją stronkę do ulubionych blogów?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie:)
    Koszyczek ze świeczkami wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny masz ten salon :)
    Taki przytulny i ciepły!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kącik ze stołem - bajka,a ta kurka w kropeczki strasznie mi się podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie :) Nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie, subtelnie i tak klimatycznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie się składa , bo i koszyczek , który tutaj jest ze świeczkami i tą cukierniczkę ze skrzydłem miałam wczoraj w ręku :)
    Na cukierniczkę się nie zdecydowałam , ale po koszyczek chyba wrócę :)
    Wnętrza piękne jak zawsze,
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Lampeczki kulki (jajka?) wiszące na ścianie - urocze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna dekoracje swiateczne nie przesadzone w ilości, dyskretnie i uroczo.
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne dekoracje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szyk, elegancja, jak zawsze, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. PRZEPIEKNY TEN WISZĄCY ŚWIECZNIK-LAMPA NAD STOŁEM;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Delikatnie i czuć subtelny klimat Świąt:)A lampa świecznik: woow:)

    OdpowiedzUsuń
  27. a te kulki - jakla wiszące na ścianie to co...????ślicznie wszystko wygląda:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mimo ze tez wyruszam na swieta tyle ze do Polski, lubie wczesniej poczuc klimat.
    Pieknie u Ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne, interesujące i zarazem inspirujące wnętrze ! ;) niesamowite dodatki, właśnie takie jakie uwielbiam :) jestem pod wrażeniem i po przeglądnięciu całego bloga no MASZ TO OKO ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak zwykle subtelne, delikatne dekoracje!piękne!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Oglądam sobie Twojego bloga i muszę powiedzieć, że oprócz pięknych wnętrz są i równie piękne zdjęcia. Wystrój wielkanocny też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wielkanoc na Twoim blogu. Nawet jak nie będzie Cię w domu, to i tak pięknie go udekorowałaś... Świetnie!
    Pozdrawiam i wesołych Swiąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi sie podoba u Ciebie....tworzysz fajny klimat ...dominue biel...ale nie ma przeladowania....jest super.Czesto zagladam tez do Petry na blog House of Philia....tam tez jest umiar pomiomo czestej zmiany dekoracji....uwielbiam takie miejsca:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję, pięknie urządzone mieszkanie! Zachwyciły mnie poszczególne detale w postaci świeczek, koszyczków i kwiatów:))) Cieszę się że tu trafiłam i z przyjemnoscią będę tu zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...