poniedziałek, 29 września 2014

Tęcza na horyzoncie ;)


Witajcie Kobitki;) 

Dziękuję za rady odnośnie kuchni ale nadal się waham tym bardziej że pojawił się pomysł przeprowadzki.... Ale to na razie jest "gdybanie" więc cicho sza;)
W tak zwanym międzyczasie zabrałam się za małe porządki w książkach. Większość mam na regale w piwnicy ale te najbliższe sercu są w mieszkaniu . W moim wnętrzu biało czarnym wprowadzały wizualny chaos ale teraz ustawiłam je w kolorze tęczy i bardzo pozytywnie cieszą oko;) 

Pamiętacie moją komodę z mini sypialenki? Tutaj można zobaczyć.  Postanowiłam ją oszlifować i przemalować po raz trzeci. Zobaczymy co z tego wyjdzie... 

Cały weekend spędziliśmy na rodzinnym zbieraniu jabłek i dzikiej róży więc i dla Was uchwyciłam chwile pięknej jesieni;) 




Ściskam Was ciepło 
Laurentino ;)

19 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na ułożenie książek, Myślę ,że ułożenie dmowego księgozbioru , tak by nie wprowadzał hałasu, by dobrze komponował się z otoczeniem to spore wyzwanie i nie każdemu się udaje. Tym bardziej cieszy oko widok jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, nie wpadłabym na to, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga a pisałaś, że to Twoje miejsce na ziemi.... :) przeprowadzka? zaskoczyłaś mnie :) jak zawsze :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dopiero plany ale jeśli nawet to bardzo blisko ...:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Książki wyglądają bajecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na książki:-) Nie ma to jak nutka koloru-cudownie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można książki trzymać w piwnicy?! Nigdy bym tego nie zrobiła swoim.
    Lubię chaos, który wprowadzają. Moim zdaniem to najbardziej indywidualna część wystroju wnętrza. Szkoda chować go w kącie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to tęczowe ustawieni książek rzeczywiście robi wrażenie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam poukładne książki w podobny sposób. Świetnie się aranżują z bazą w postaci białej ściany.
    Kwiaty piękne! Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło pięknie i to wrzosowe pole bajka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki dodały wnętrzu pozytywnego ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest to!!kolorowa tęcza posłużyła pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dom bez ksiazek jest pusty. Jak to zwykle bywa z tecza jest a za chwilke jej nie ma. Pa, pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. fAJNIE WYGLĄDA TA KSIĄŻKOWA TĘCZA, FAKTYCZNIE TERAZ PRZYCIĄGA OCZY:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już pewnie zanudzam, ale widzę u Ciebie dużo pomysłów, które także sprawdzają się w moim domu. Mam tu na myśli między innymi tęczową bilioteczkę ;) Bardzo miła dla oka sprawa, a i po książki sięga się w takim otoczeniu dużo częściej i z jeszcze większą przyjemności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta tęcza. Ja też mam u siebie książki poukładane kolorystycznie. Z tym, że książki zajmują regał i każdy kolor ma swoją pułkę

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...