czwartek, 15 stycznia 2015

Plany



                                                               Witajcie Kochani;)


Ciemno, szaro, buro a ja siedzę i grzeję się moją herbatką z pokrzywy zbieranej latem. Rozmyślam, planuję i notuję nowe pomysły. 
Czasami taka szarówka dobrze robi bo zwalniamy choć jeśli mam wybierać to stawiam na słońce;)
Parę zmian się wkrada w moją codzienność choć to akurat mnie uskrzydla ale o tym w lutym;)
Miałam sporo zapytań o kalendarz który kiedyś sprzedawałam. Robiłam większe zlecenie do firmy i choć są troszkę inne i mniejsze to równie ciekawe a że zostało mi kilka więc jeśli ktoś nadal jest zainteresowany to proszę o kontakt laurentino20@onet.eu 
(Są naklejane na ścianę jak naklejka  i można po nich pisać kredą lub markerem kredowym.)






Od niedawna zaczęłam się udzielać  na Instagramie więc zapraszam TUTAJ
To na tyle w ten pochmurny dzień. W sobotę szykuje się u nas przyjęcie urodzinowe mojego synka więc spodziewajcie się relacji na dniach;)
Pozdrawiam cieplutko 
Laurentino

16 komentarzy:

  1. … w takim razie udanego przyjęcia!:):) Macham ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie u Ciebie:)
    Stolik bardzo fajny i tak już wiosennie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jakie zmiany widać u Ciebie.jest nowy barożnikvw miejscu,gdzie jeszcze niedawno było łóżko sypialniane. Jak zawsze wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysl z tym kalendarzem! Zapraszam do siebie na bloga http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kalendarz i super stolik!
    Udanych urodzinek życzę:)
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę pomyśleć o taki kalendarzu...ostatnio jakoś nie mam głowy;-) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie urzekł wazon na tulipany :) Ale wiosnę Aga wyczarowałaś :)
    Pozdrawiam najserdeczniej :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tulipankami od razu wiosennie się zrobiło!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne zdjecia, piekne wnetrze!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten kalendarz, ale nawet nie miałabym gdzie go umieścić. Mój malutki metrażyk zagospodarowany na maksa...

    Piękne wnętrze i ta poduszka, którą w końcu muszę kupić, do pary do mojego dywanu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.
    W mojej głowie również wielkie plany i zamiary!
    Jeden z nich zaczęłam realizować od początku roku - zapraszam :)
    http://dandelionswindkites.blogspot.com/
    Życzę realizacji wszystkich zaplanowanych planów!
    DWK

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj bedzie sie dzialo!!! Udanych urodzinek zycze z calego serca.
    Zauwazylam, ze kiedy ludzie tak wczesnie kupuja wiosenne kwiaty to i zima szybciej odchodzi, wcale sie tak nie dluzy.Co wy na to?
    Ja jutro pozbywam sie choinki i troche mi jej szkoda ale coz taka jest kolej rzeczy.
    Pozdrawiam najserdeczniej:) Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Już zaglądam na instagram, oj chyba niebawem i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing lovely pictures!
    P.S. visit my blog new readers are always welcome :)

    http://nessielicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...