środa, 21 stycznia 2015

Torba minimalistki


Witajcie Kochani;)
Dziękuję za tak miłe przyjęcie na INSTAGRAMIE  zaczyna mi się ta nowa przygoda podobać;)

Kilka dni temu pisałam na Facebooku że zabieram się do pisania tego wpisu ale pogoda jest straszna i miałam problemy ze zrobieniem zdjęć. A tak na marginesie, jak Wy to robicie że co wejdę na blogi to zdjęcia są rewelacyjne? :)

Mimo że jeszcze minimalistką  nie jestem to z każdym dniem myślę że się do tego zbliżam. 
Moja torba jest bardzo prosta i klasyczna kupiona w Camaieu. Długo szukałam czegoś tego typu ale zależało mi aby niebyła ze skóry a jest to naprawdę trudne bo większość wygląda jak tania tandeta. 

W mojej torbie znajduje się :
  • portfel
  • czytnik
  • telefon
  • klucze
  • podręczna kosmetyczka
  • długopis
  • wizytówki
  • okulary słoneczne
  • organizer i notes

Jest to wszystko co rzeczywiście używam i jest mi potrzebne. Skompletowałam rzeczy aby nie tylko były praktyczne ale również i estetyczne;) 
Mam zasadę że w szafie i w torebce zawsze muszę mieć porządek bo ułatwia mi to życie i tak się staram to utrzymywać. 
Może któraś z Was również podejmie ten temat i pokaże jaką ma torebkę i jej zawartość? ;)

Pozdrawiam Was ciepło
 Laurentino ;-)

38 komentarzy:

  1. JAK MOŻNA TRACIĆ CZAS NA PISANIE O TAKICH PIERDOŁACH .... SAMA TEŻ LUBIĘ PORZĄDEK W TOREBCE- ALE ŻEBY O TYM ZARAZ PISAĆ??? TAKI EKSHIBICJONIZM NADAJE SIĘ JUŻ TYLKO DO LECZENIA ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę miłego dnia;-)

      Usuń
    2. Anonimowa widać kolacji chyba nie jadła:D Polak głodny to zły... :)

      Usuń
    3. Jak można tracić czas na czytanie takich pierdół.... Ech ;) A tak serio to podziwiam porządek w torebce, moja to niestety zbiór wszystkiego :( Ale zmotywowałaś mnie, zrobię sobie porządek :) PS: cudne etui na telefon. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. fajna torebka skąd ją masz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i w Twoim czarno - białym stylu:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam porządek w torbie!Jak w życiu tak w torbie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska!
    Eh, chciałabym żeby zawartość mojej torebki tak właśnie wyglądała... raz na jakiś czas staram się dokonać "odgruzowania" ale i tak wszystko tam można znaleźć, a na etapie wykańczania mieszkania miałam nawet kawałki paneli i płytek. Wygląd to mniej więcej tak :
    https://www.facebook.com/crazynauka/photos/a.166790463452732.40339.166706953461083/529906737141101/?type=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wezmę za porządki w torbie, bo w domu owszem, minimalizm mam ale w torebce… ;):) Macham ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna i torba i jej zawartość, minimalistycznie na całego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To u mnie jeszcze mniej:
    Portfel,telefon,chusteczki,długopis
    Klucze noszę w kieszeniach,moje notatki,zapiski,ważne info mam w telefonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ups....nie chciałabyś widzieć mojej torebki...żadnej bo mam ich kilka w użytku przez co czasami się gubię albo zapominam :)

    mam też taką jak Ty i w tej to dopiero sajgon :)))) wieczny i odwieczny burdel i za cholerę nie wiem dlaczego? choć kiedyś mi ktos powiedział,że to stan mojego umysłu hihihihi. Więc czasami sprzatam:)))

    na co zwróciłam uwagę u Ciebie? na WIZYTÓWKI !!!! są piękne o ile można tak napisać o kawałeczku tekturki:)
    I jesteś bardzo poukładana w przeciwieństwie do mnie :)

    przy okazji zapraszam na GIVEAWAYS :)

    http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/20-styczen-2015-vanilliowe-giveaways.html

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i padła legenda na temat damskich torebek - porządek na maksa :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba,sama rozglądam się za torebką i Twoja wydaje mi się idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie torebki i zazdroszczę takiego wyposażenia. U mnie muszą znaleźć się jeszcze napoje, ulubione zabawki, coś do rysowania, gumki itp ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. To ja jestem chyba niezamierzoną megaminimalistką, bo torebki nie noszę :D.
    Ale Twoja jest piękna, również futerał na e-reader (? nie jestem pewna, ten z tłoczoną głową lwa, cudo :)).
    Camaieu uwielbiam, najczęściej tam kupuję ubrania, odpowiadają mi wzory i jakość :).
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubie oglądać zawartości torebek szczególnie tych czystych :) w mojej można znalezc wszystko

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet w torebce królują kolory, z którymi mi się kojarzysz :)
    Właśnie natchnęłaś mnie do rozmyślań - zazwyczaj jestem bardzo zorganizowana, kocham porządek i ład, a w torebce mam... bałagan to mało powiedziane! Jak to jest...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja skupiłem się na... tapecie na 2 planie, kapitalny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancka i stylowa! Naprawdę podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak długo szukałam właśnie takiej torebki! Dzisiaj przypadkiem weszłam na Twojego bloga i jestem w tak dobrym humorze, że w końcu znalazłam mój torebkowy ideał! Jestem w trakcie zamawiania. A teraz jest przecena na 65zł :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna torebka
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna torebka. Klasyka i prostota pasujące do wszystkiego... LUBIĘ TO !

    Pozdrawiam, pa!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  21. Super torebka! A powiedz proszę, czy nie brudzi jasnych ubrań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory to nie zauważyłam i kiedy ją wycieram ściereczką to też nie widzę aby brudziła.

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. Próbowałam zamówić tę torebkę w sklepie internetowym ale nigdzie nie widzę takiej możliwości. Torebka jest a zamówić się jej nie da :(
      Ty zamawiałaś przez internet czy kupiłaś w sklepie?

      Usuń
    3. Ja kupowałam stacjonarnie. Musisz się do nich przejechać. Spisz numer katalogowy i jak u nich nie będzie już to Ci sprawdzą gdzie jest jeszcze dostępna.

      Usuń
  22. Tyle zdjęć na Insta i ja dopiero o tym wiem?! Ale nadrobiłam właśnie zaległości i obserwuję a także pędzę oglądać fotki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki porządeczek...u mnie jest tylko tak przez chwilę:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się Twój porzadek i minimalizm torebkowy, o ile z porzadkiem w torebce nie mam problemu to juz z torebka/ami owszem. Od jakiegoś czasu szukam torebki sredniej wielkosci na ramię, klasycznej(czarna, granatowa, szara), dobrze wykonanej no i nie najdroższej ale nie mogę nic znaleść. Moze ktoś gdzies widział coś fajnego?

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uczmy sie od siebie dobrego :) To dobrze , ze o tym piszesz bo jak widac niektore z nas potrzebuja na przypomnienie. Ze mna jest tak srednio bo jak to zwykle Matka Polka ma w torebce wszystko, ale to zalezy z jaka torebka wychodze. Jesli ide na dluzsze zakupy to mam cos do picia mala buteleczke, kosmetyki odpadaja , dokumenty, telefon nieodlacznie zawsze itd.W innych torebkach minimalizm.Porzadek jak to sie mowi utrzymywac a nie ciagle go robic.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny breloczek z domkiem. Torebka też ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...