sobota, 23 lipca 2011

Wakacyjnie ☼☼☼




        Witam wszystkich bardzo serdecznie;)  
Dziś taki post troszkę turystyczny;) Wróciłam jak zawsze oczarowana Holandią. Było cudownie... Pogoda mimo że była kapryśna to okazała się być łaskawa na wszystkich naszych wycieczkach;) Przywiozłam masę zdjęć i kilkoma chcę się z Wami podzielić. Na początku lipca odwiedziłam też  moje rodzinne strony ( ostatnie zdjęcie jest z moich ukochanych GÓR)...


































O moich szaleństwach zakupowych następnym razem... bo i oczywiście bez tego się nie obyło;)))              
Życzę wszystkim pięknej pogody i cudownego wypoczynku;) Laurentino

14 komentarzy:

  1. PIEKNA FOTORELACJA...I NIE WIEM ,GDZIE PIĘKNIEJ...POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wakacyjne zdjęcia i świetne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, jednym z moich marzeń jest też odwiedzić Holandię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne wakacyjne zdjecia! Ach, Holandia! Jak ja tam chce...
    Czekam na relacje zakupowe!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Halo Laurentino :)
    piękne zdjęcia poczyniłaś :) wiesz ja też dawno temu miałam przyjemność być w Holandii i też to bardzo miło wspominam. A na jednym ze zdjęć zauważyłam ,,dziwne,, drzewo... Co to za miejsce?
    pozdrawiam i bardzooo jestem ciekawa co takiego sprezentowałaś sobie na tych wakacjach :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu to jest drzewo opowiadające bajki w "Efteling" w Tilburgu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne widoki....ja niestety nie mam wakacji w tym roku :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna zdjęcia! Aż chciałoby się tam przenieść... Super fotorelacja. Czekam na posta z nowymi nabytkami :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne fotki, szczegolnie te z nad morza :) Ciekawa jestem twoich zakupow, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ tam pięknie, bardzo nastrojowo ujełaś te wszystkie krajobrazy...a to śmieszne drzewo jest rozbrajające....
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowało mnie to osobliwe drzewo.
    Bajkowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ujęłaś urodę Holandii-nie byłam jeszcze w tym zakątku ,ale po obejrzeniu zdjęć chętnie bym sie tam wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Holabndia jest piękna zjawiskowa pare lat spedzilam w tym zakątku. Mieszkałam w Lisse zakochałam się we wszystkim ale najbardziej w tych pięknych polach kwiatów

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...