niedziela, 2 października 2011

Jesienna kuchnia...



   Witam serdecznie blogowe Siostry;)
Doczekałyśmy się pięknej jesieni;)  Mimo że większość jest już po urlopach to i tak myślę że słońce za oknem cieszy;)
U mnie  kuchnia chwilowo nabrała koloru;) Choć dalej trzymam się tego że kocham biel...
Łapię się na tym że zaczynam już myśleć o świętach  i dekoracjach;) Masie światełek i świec. Będą to pierwsze święta w tym mieszkaniu więc radość i oczekiwanie jest tym większe;)
Moje dynie w ogrodzie obrodziły i zdobią większość domu  więc siłą rzeczy wkradły się barwy jesieni;)






















Jeszcze chcę się z Wami podzielić przepisem na kuleczki sezamowe. Od jakiegoś czasu bardzo zwracamy uwagę na to co jemy i pożegnaliśmy kupne słodycze a w zamian tworzę sama z różnym skutkiem;) Ale moje kuleczki są smaczne, zdrowe i szybkie do przygotowania a świetnie smakują w połączeniu z herbatką malinową;)



                                                                       Kuleczki sezamowe

  • 2 szklanki mąki pszennej z pełnego przemiału
  • 10 dkg sezamu
  • 4 łyżki miodu
  • skórka otarta z jednej cytryny
  • 100g masła
  • 1 łyżka oleju
  • szczypta soli 
Sezam podprażyć i dodać do mąki. Następnie mąkę i resztę produktów zagnieść i odstawić w chłodne miejsce na 2godz. 
Uformować kuleczki i piec w 180 st do momentu zarumienienia. Smacznego

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego popołudnia;) Laurentino

34 komentarze:

  1. wunderschöne Küchenbilder. Ich mag sie sehr!!!!
    GGGGLG Tanja

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ obłędna masz tą kuchnie,całe mieszkanie za każdym razem mnie zachwyca.Strrrasznie podoba mi się ten lawendowy czajniczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, twoja kuchnia jak zwykle klimatyczna - czy to w letniej, wiosennej czy jesiennej szacie:)Ja jeszcze jesieni nie wpuszczam do siebie, ale o świętach też już myślałam...:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm kuleczki sezamowe, to brzmi pysznie. Bardzo mi się podoba w twojej kuchni pojemnik na chleb, marzę o takim. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Male akcenty ale jak pieknie wygladaja, takie smakolyki lubie wiec dziekuje za przepis :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuleczki sezamowe wyglądają smakowicie, więc pewnie i ja spróbuję je przygotować. Twoja kuchnia to bardzo przyjemne i przestronne miejsce, bardzo mi się podoba w tej jesiennej odsłonie:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zbiory:)!
    Kuchnia jak zwykle urokliwa:)
    A Święta...i ja się przyznać muszę, że myślami już też wybiegam...;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezależnie od pory roku zachwycam sie Twoją kuchnią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie masz w kuchni..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta Twoja jesienna kuchnia:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna kuchnia. Moje marzenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm, ale bym zjadła gruszkę :)
    smaka mi na noc zrobiłaś, a sklepy zamknięte ;)
    piękna kuchnia, fajne sprzęty i inne przydasie
    pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też łapię się już na tym, że myślę o świętach, o świecach, które się ciągle u mnie palą i jak nic...kiedys spłonę;-) Dobrze, że mąż jest strażakiem, może to jakoś przyspieszy akcję;-) Z chęcią ogromną ogląda się Twój blog, a w kuchni usiadłabym z rozkoszą u Ciebie na herbatce. Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się Twoja kuchnia z jesiennymi akcentami..Zresztą nie tylko z jesiennymi..W ogóle mi się podoba!!!!
    A przepis na kuleczki brzmi zachęcająco!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kuchnia! i te jeseinne - dyniowe akcenty ślicznie. Ja też bardzo zwraam uwagę na to co jemy więc skoro polceasz kuleczki sezamowe nie omieszkam ich wypróbować :)
    pozdrawiam magda

    OdpowiedzUsuń
  16. kuleczki sezamowe nieźle brzmią a pewnie i nieźle smakują, trzeba będzie wypróbować - kuchnię masz piekną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. SEZAM..MMMM..KOCHAM!!!! A JA BEZ DYŃ W TYM ROKU..CHYBA SIĘ ROZPŁACZĘ..NIGDZIE NIE MOGĘ DOSTAĆ..BO GŁUPIA NIE WSADZIŁAM U SIEBIE ŻADNEJ DO ZIEMI W OGRODZIE:((POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm, przepis zanotowany, będę kulać z dzieciakami - może już dziś popołudniu??:) Kuchnia niezmiennie mnie zachwyca, wszystko jest dopracowane, po prostu idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. malutkie i urocze akcenty a dają tyle uroku! Ciasteczka zapewne pychaste!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez jestem za domowymi wypiekami, ciekawy przepis nigdy czegos podobnego nie robilam, dlatego dzieki.
    Twoja kuchnia iscie jesienna, dynie, przetwory, wrzos az buzia sie usmiecha:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuchnie masz naprawde cacy, z dekoracjami czy bez. Ja juz tez zaczynam myslec o swietach mimo, ze przede mna jeszcze zalegle wakacje, a i temperatury nadal panuja dosc wysokie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też zaczynam myśleć o klimatach jesienno zimowych ;) pogoda iście chłodno jesienna w Norwegii nakłania ku temu :)
    Mówisz to pierwsze święta w tym domu? ooo to od niedawna tam mieszkacie? ja niewtajemniczona ;)

    Pięknie u Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kuchnia z każdym starannie dobrannym przedmiotem.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. smakołyk widzę niezły, trzeba będzie wypróbować, niebawem mam imieninki to gości nakarmię ;))
    a ozdóbki, no wiesszsz... , jak zawsze mi się bardzo :))
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Boże jak u Ciebie pieknie. kuchnia jest rewelacyjna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. sliczna kuchnia. u mnie zawsze zaraz robi sie taka rupieciarnia na blatach a tu tak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna kuchnia! Zazdroszczę Ci zlewu przed oknem. Moje marzenie, które mam nadzieję kiedyś zrealizuję ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Moja Droga :) Wreszcie Cię odwiedzam! Piękne klimaty wkradły się do Twojego domku :) A propos ,,posuchy,, we wnętrzarskich klimatach... Twoja kuchenna galeria jest dla mnie inspiracją do stworzenia podobnej u mnie tyle, że w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiekne zdjęcia a twoja kuchnia niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałą masz kuchnię;) taka bialutka i retro;*,marzę o takiej,ale na szczęście mam jeszcze czas;),pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. masz bardzo ładną kuchnie :) jak z jakiegoś magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O każdej porze roku Twoja kuchnia wygląda wspaniale:D pozdrawiam Cię cieplusio!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kuchnia nie jest za duża, ale widać, że urządzona z sercem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...