niedziela, 23 września 2012

Skończone;)

Witajcie kochani;)
Wszystko już jasne. Malowałam biurko mojego syna. Pokój też zmienia troszkę swój wygląd ale jeszcze nie skończyłam więc pokazuję dziś tylko biurko;)
Kupiłam używane ale było bardzo przeciętne więc postanowiłam je przerobić po swojemu. 

Mam nadzieję że podoba Wam się mój nowy mebelek;) 

Odnośnie spotkania kobietek z okolic Szczecina. Spotkanie odbędzie się 29 września w sobotę o 14. Wszystkie osoby zainteresowane proszę o wiadomość na mojego maila w celu bliższych informacji;)
Pozdrawiam wszystkich cieplutko Laurentino;)

55 komentarzy:

  1. Pięknie! Ja również wolę zrobić coś z "niczego", niż pójść do sklepu i kupić nowe. Pozdrawiam i zaglądam tutaj często. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To napracowałaś się... Ja jakiś czas temu też przerabiałam biurko, a niedawno szafkę, więc wiem jaka to harówa. Zdolna jesteś! Syn na pewno szczęśliwy z tej zmiany :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe, idealne na młodego faceta. jestes kochana bardzo zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I z przeciętnego wyszło takie oryginalne ! fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za bardzo zrysowane,bez tego byloby lepsze,fajny napis.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuje sie znakomicie i ten napissss wowwwww:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda rewelacyjnie!!! To świetny pomysł!!! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie to biurko,bardzo mi sie podoba;))

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wyszło ekstra! Jestem pod wrażeniem, że z tak prostego mebla można zrobić coś na prawdę oryginalnego i stylowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt cudowny, wiele się nauczyłam od Ciebie. Codziennie sprawdzam czy przypadkiem coś nowego się nie pojawiło:) Tak jak Ty postanowiłam by moja praca była moją pasją i po długim czasie odważyłam się na założenie bloga http://oneroomflat.blogspot.com/ jakbyś miała chwilkę to zapraszam, będzie o szyciu, projektowaniu mebli, dekorowaniu.

    Pozdrawiam w stylu shabby chic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że choć troszkę mogę inspirować;)

      Usuń
  11. Dzisiaj mam swoje 53 urodziny i na deser zagladnelam na ulubiona strone. Zmiany rewelacyjne!!!!! Czego sie nie robi dla swoich dzieci?! Szkoda ,ze nie mieszkam blisko Szczecina napewno znalazlabym czas na spotkanie .Pozdrawiam serdecznie "Laurentino" i zycze milego spotkania. Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu to życzę spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko marzysz;)))

      Usuń
  12. Jak zwykle jest co podziwiać... opowiesz troszkę o technice jaką malowałaś to biureczko ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam zwykłą czarną, matową farbą jaką znalazłam w piwnicy;) Następnie troszkę przetarłam papierem ściernym. Napis zrobiłam kredą a później malowałam białą farbą i pędzelkiem;)

      Usuń
  13. Dzisiaj obchodze swoje 53 urodziny. Ta strona to jest moj podwieczorek. Fantastyczne zmiany!!!!. Czego sie nie robi dla swoich dzieci?! Zaluje , ze nie moge uczestniczyc w spotkaniu.Odleglosc, ktora mnie dzieli to prawie 1000 km.Pozdrawiam "Laurentino".Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Korzystna przemiana, biurko wygląda fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW, wyszło przepięknie! Idealne biurko dla 'małego faceta':)

    OdpowiedzUsuń
  16. o kurcze jak Tyś to zrobiła ?! jest cudnie! w życiu nie podejrzewałabym, że można jakiś mebel tak pięknie odmienić. Synek pewnie teraz się z nim nie rozstaje:)))
    no i ten pojemnik na biurku jaki świetny:) wspaniały chłopięcy klimat. Jestem ciekawa całego pokoju:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. zachwyciłam sie biureczkiem...
    taka zmiana!!!
    nauka na pewno przy takim biurku będzie szłą lepiej :) mi by się chętniej przy takim siadało...

    OdpowiedzUsuń
  18. Nádherná práca !!! ... nenachádzam slová, perfektné !!!
    Jana

    OdpowiedzUsuń
  19. Krásna zmena a bardzo piekny blog, pozdravujem zo Slovenska,Iveta

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest określenie "dziewczęce", które znaczy: delikatne, urocze

    więc musi być "chłopackie" (nie mylić z chłopięce bo to oznacza jedynie płeć do której jest przeznaczone, np. spodnie chłopięce).

    Więc to jest chłopackie biurko - idealne stylistycznie dla chłopca, taka mała "męska" rzecz

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wygląda ... przybornik też się extra komponuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Łał co za zaskakująca zmiana. Super. Ale na pewno sporo pracy w to włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, zazdroszczę pomysłów i talentu...

    OdpowiedzUsuń
  24. biurko wyszło świetnie! odmiana jest super:) chyba powinnam zamieszkac w okolicach Szczecina...

    OdpowiedzUsuń
  25. No, no,. niesamowita przemiana!buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne biurko, na pewno syn cieszy się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt zdumiewający , ciekawa jestem kolejnych zmian.

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest dopiero biurko z charakterem! Rewelacja! A skrzyneczka na biurku ideał! Napisz proszę skąd pochodzi! Powodzenia w kolejnych metamorfozach i gratuluję ogromnego talentu i przecudnych pomysłów! Pozdrawiam gorąco i zapraszam na mojego bloga! Kasia Bator/ moj-swiata-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzyneczkę kupiłam w Holandii w malutkim sklepiku którego nawet nazwy nie znam.
      Pozdrawiam;)

      Usuń
  29. świetna metamorfoza :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wygląda! Takie... naprawdę dla faceta! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjne! A do tego ten wspaniały organizer na biurku, po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo udana przeróbka zwykłego mebelka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziewczyny, nie przestajecie mnie zadziwiać. Co wejdę na jakiegoś bloga, to trafiam na fantastyczne metamorfozy!
    Biurko wygląda świetnie. Nie przypuszczałabym, że taki nijaki mebel można tak fajnie przerobić:) Jestem pewna, że nowy właściciel jest zadowolony.
    pozdrawiam i zapraszam na candy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega fajny pomysł i perfekcyjne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ty jesteś dumna z udanej metamorfozy, a syn ze swojej zdolnej mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny efekt, zachęciło mnie do pomalowania mojej szafki na czarno
    ciekawe czy tak wyjdzie ładnie jak tobie...

    OdpowiedzUsuń
  37. teraz biurko jest niepowtarzalne i o to chodzi, syn pewnie bardzo zadowolony, metamorfoza świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne męskie biurko!!! piękna robota! :)
    Udanego wypadu! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo oryginalne biurko stworzyłaś , ten napis nadał mu młodzieżowy wygląd.Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem zachwycona Twoim blogiem i tym co robisz!:)


    http://odinspiracjidorealizacji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Łał świetny efekt, masz ogromny talent i wyczucie smaku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Napiszę krótko! Jesteś REWELACYJNA! Aż chce sie mieć takie meble w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałabym cierpliwości:) Biurko wygląda jak zardzewiałe, bardzo męskie :)
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem w szoku jakie cuda robisz gratuluje ...podgladam i zapisuje pomocne rady:) moze kiedys zrobie cos takiego podobnego :):) zapraszam do mnie w skromne me progi:) Monia

    OdpowiedzUsuń
  45. wspaniała metamorfoza, efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...