wtorek, 27 maja 2014

Dzień Dziecka


Witajcie Kochani;) 
Już niebawem Dzień Dziecka i chciałam wystąpić z taką inicjatywą aby w tym roku zrobić prezent dla dzieciaczków własnoręcznie;)
Wiem wiem już o tym mówiłam kilka razy ale apeluję po raz kolejny a dla zachęty umieściłam sporo zdjęć z inspiracjami ze strony Pinterest. Są dość proste i niedrogie, wyjątkowe a do tego osobiste i żaden kolega czy koleżanka takiego samego prezentu nie dostanie;) 
Karton to taki wdzięczny materiał ...;)
Zachęcam i pozdrawiam
  Laurentino;)   


14 komentarzy:

  1. Fantastyczne pomysly :-D Moj synek ucieszylby sie z niejednego z nich :-D Musze ktorys wcielic w zycie :-) Pozdrawiam cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  2. My często tworzymy własne zabawki :) Był (i jest nadal) spory domek z kartonów, autko również z kartonu, w planach jest wlasnie gitara i stragan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:-) ja rownież myśle o gitarze dla synka:-)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Maszyna do szycia- mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świnki angry birds w postaci puszek - cudne . Synek by oszalał z radościu

    OdpowiedzUsuń
  5. Puszki z Angry Birds - cudo!!!!! Chyba się podejmę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne propozycje,szkoda tylko,że mój synuś na takie własnoręcznie zrobione prezenty jest już za duży i muszę się dobrze nagłowić co podarować (już prawie) nastolatkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne, już nie mogę się doczekać by zrobić coś z tych rzeczy dla mojego synka, super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartonowa rakieta jest super:D Ja kiedyś dzieciakom zrobiłam wielki domek z kartonu, ale była frajda:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Aguś! Pomysły świetne i wiem co mojemu synkowi sprawi prawdziwą radość :) Ostatnio przechodzi ostre zakręcenie na punkcie angry birdsów :)
    Pozdrawiam Cię ciepło Gosia Stanikowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Kółko i krzyżyk bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, chciałam zapytac jakich pani używa farb do surowego drewna aby nie było widac rysunku drewna(słoi).
    Z góry dziekuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...