niedziela, 19 czerwca 2016

Merely Susan w moim domu i na blogu :)






Witajcie :)

Chcę Wam dziś przedstawić Suzi.
 Zuzia, jak sama pisze o sobie to wesoły duszek z głową pełną pomysłów. Miłośniczka urządzania wnętrz, amatorka akwareli, rysunku i ilustracji dziecięcej. Tworzy z pasją, z miłości do pięknych rzeczy, ulotnych chwil i niezapomnianych miejsc. 

Zachwyciło mnie to co potrafi zrobić z akwarelami. Maleńkie arcydzieła i duże piękne obrazy. Myślę że już dawno zauważyliście że darzę wyjątkowym szacunkiem rzemieślników i rękodzieło. Brakuje mi tego w otaczającym nas świecie kitu i plastiku.
Dla mnie stworzyła piękny liść paproci.  Cały plakat możecie zobaczyć TUTAJ 

Zuzia  również prowadzi blog http://www.merelysusan.pl/ 
który bardzo lubię odwiedzać ;) Liczę że i Wam przypadnie do gustu i pomożecie mi troszkę rozsławić tak zdolną artystkę ;)

Jeśli i Wy się zachwyciliście subtelnością tych akwareli to możecie sobie takie zamówić TUTAJ

 








Suzi tworzy również piękne loga dla blogerów. Oczywiście wszystko akwarelami;) Myślę że to niepowtarzalna okazja dla wielu z Was. 
Moje już jest na blogu;) Bardzo je lubię i jest takie moje.
 A Wam jak się podoba...? 




9 komentarzy:

  1. Aguś pięknie u Ciebie wygląda, pasuje do Twojego wnętrza. Pozdrowionka ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ją i bardzo lubię :)
    Nie dziwię się że Ty też jesteś nią zachwycona !

    OdpowiedzUsuń
  3. Również się zachwycam i podziwiam, takie osoby jak Suzi, ze mają odwagę podzielić się swoim talentem ze światem. Piękne akwarele ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te loga, a plakat wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam kremowy i nie zamieniłabym na żaden inny :) Moda na miętę szybko minie tak jak szybko przyszła :) widziałam na żywo, wiem, że mam rację :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie i bardzo oryginalny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. /luluhome.pl/
    Przepiękne są te akwarele. Mogę na nie patrzeć godzinami. Szacunek dla autorki, cudo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...