sobota, 2 czerwca 2012

Candy, szczypior i nowości ;-)

Witajcie serdecznie;)
Zapowiedziany post o malowaniu już się robi;) A dziś kilka nowości. Koszyczek który dziś kupiłam w NaNu idealnie się wkomponował w mój pokoik;)
W kuchni nowa ceramiczna butla na której można pisać kredą co tylko się chce;)))
A na stole puchnie z dumy SZCZYPIOREK  który ktoś z moich sąsiadów wyrzucił na kompostownik a u mnie przeistoczył się w uroczy bukiecik;)





             Dawno u mnie nie było CANDY a że 16 czerwca mam urodziny to okazja idealna;)
             Zasady takie jak zawsze. Należy pozostawić komentarz pod postem i jedno z poniższych  zdjęć proszę umieścić u siebie na blogu;) Ogłoszenie wyników odbędzie się 17 czerwca;)
A do wygrania ceramiczne buciki do dowolnego zastosowania oraz śliczne serwetki z różnymi motywami babeczek.
           Zapraszam serdecznie do zabawy;-)





                                                                   Pozdrawiam cieplutko Laurentino;)

101 komentarzy:

  1. Koszyczek cudowny,buteka również świetna,idealnie siewpasowały nwe zdobycze;))
    Oczywiście z przyjemnością zapiszę się na Candy, buciki idealnie by pasowały do pokoju mojej córci, o czym dziś post;)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne nagrody, chętnie wezmę udział:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Twoje nowe zdobycze! Kosz u mnie też by się fajnie wpasował;)O buteleczce nie wspomnę!
    Ustawiam się w kolejce po te cudeńka:)))

    Pozdrawiam cieplutko,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się chętnie zapiszę też mam w czerwcu urodziny ale 20go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bloga nie posiadam, ale śledzę Twoje pomysły na deccori i jak zawsze jestem zachwycona, wszystkiego najlepszego z okazji zblizajacych sie urodzin, pozdrawiam Ewa:))))
    ewitaoska@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj pewnie, że biorę udział. Buciki są sodkie, a w fajnych serwetkach zawsze jestem rozkochana. Candy dla mnie :-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. moja 6-cio i 3 letnie córki zapisują się na buciki.czekają teraz do 17-stego.pozdrawiamy buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. o ja, ja chcę i kaloszki i serwetki :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam w czerwcu urodziny 13-go, może będę miała szczęście :-) W każdym razie na Candy zapisuję się z chęcią!

    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe zdobycze cudne, buciki różowe również, a że od dawna podczytuję to się dopisuję:) Serdecznie pozdrawiam
    urszulasus@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, to ja też się z chęcią zapiszę, a butelka świetna, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudne motywy - jak zwykle! Chciałabym by jakaś cząstka tego zamieszkała u mnie, więc staję w kolejce, z nadzieją pod pachą :) pozdr.!

    OdpowiedzUsuń
  13. banerek już na moim blogu, a miejsce na porcelanowe buciki czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ehh duzo sie tych blizniakow czerwcowych narobilo na blogu;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się i czekam licząc na odrobinę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią się zgłaszam jeśli można :)
    Pozdrawiam
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ujęcia :) Szczypiorek prezentuje się świetnie :) Chętnie się zapiszę na tak słodkie Candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. buciki i serwetki są urocze! idealnie będą pasować do mojego salonu :) zapisuję się na to słodkie candy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. napędziłaś mnie do polowania za taką butlą ;p ! :) zaczynam poszukiwanie ;p a tymczasem zapisuję się do candy o takiego bucika ;D ..a tak, prawie jak kopciuszek ;p :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie zapisać się to grzech, ale halo jaka cudna butla!!! a kwitnący szczypior uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja już teraz urodzinowo śpiewam sto lat i zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super candy.ja również staję do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogłabym przegapic takiego candy!!! buteleczka jest prześwietna, super zakup, koszyczek też mi się podoba ale ta buteleczka jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie się dopiszę!

    Pozdrawiam! ;)
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  25. grzecznie zapisuję się w kolejkę i rozsiadam u Ciebie na chwil kilka...

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę masz 16.06 urodziny?? To tak, jak moja Mama i Babcia. Ba! Babcia ma w dodatku wtedy imieniny:) Nie mogę więc nie ustawić się w kolejce w tym candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne te kaloszki! Jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja 16 czerwca mam imieniny więc miałabym super prezent....zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Na 18.06. mam termin porodu więc może się uda wygrać buciki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Buciki świetne:) W sam raz na pędzle:) Z chęcią wezmę udział w moich pierwszych candy:)Jestem bardzo początkującą blogerką:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Buciki świetne:) W sam raz na pędzle:) Chętnie się zapiszę... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. wow! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne słodkości! :) Zapisane, podlinkowane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Laurentino:)
    Od pewnego czasu czytam regularnie Twojego bloga- jest niesamowicie inspirujący!
    Candy słodkie! To mój pierwszy udział w tego typu zabawie i przyłączam się z ochotą:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  35. hej kochana:)
    piękne te buciki:) Już teraz składam Tobie najszczersze życzenia z okazji urodzin:) Ja obchodzę swoje 10 dni po Tobie:) z miłą chęcią przygarnę te słodkości:)
    ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  36. Hehe a ja mam 19czerwca. Obie mamy prawie w równym czasie. Śliczne słodkości, chętnie się zapiszę. Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. My też się zapisujemy,buty super na kredki,a serwetek zawsze znajdą u nas miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dołączam z przyjemnością i zapraszam też do siebie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również staję w kolejce po te superowe buciki i "smaczne' serwetki, które mi sie bardzo przydadzą ponieważ właśnie stawiam pierwsze kroki w decupage. A swoją drogą śledzę Twój blog cały czas, bo bardzo pięknie u Ciebie. Pozdrawiam Agnieszka agnes.fran@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejka długa, bo i buciki są śliczne, pozdrawiam i czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam twojego bloga! i wiesz... jak byłaś w tvn to murem siedziałam przed tv i czekałam na twoje "5 minut", aż w końcu musiałam wyjść z domu i wtedy mama do mnie zadzwoniła, że właśnie jesteś. takie to mam szczęście. ale i tak się zapisuję. a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, jestem zachwycona Twoim blogiem i wystrojem mieszkania od kiedy zobaczyłam Cię w Dzień Dobry TVN. Od razu poleciałam po laptopa i przewertowałam caluśkiego bloga, bardzo spodobały mi się zdjęcia i wszytskie ramki jakie masz w domu ponieważ ja też je uwielbiam :) No i tutaj pojawia się moje pytanie dotyczące ramki ze znakiem "&" czy ten symbol ma jakieś znaczenie czy po prostu zachwyca swoim kształtem ? Bardzo proszę o odpowiedź gdyż sama chce oprawić ten znak w ramkę.
    Pozdrawiam Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  43. Kto lubi wszystkie małe, urocze, kolorowe drobiazgi? - oczywiście, że ja, niepoprawna entuzjastka małych bucików i ślicznych, papierowych serwetek ;)
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się ;D
    ewuszka1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Butla superowa , zdobycze cudne :)
    Też chętnie się zapiszę :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne te twoje nowości. Koszyczek mnie urzekł szczególnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  47. piekne nowosci xx zawsze urzakaja mnie Twoje posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)) M.

    OdpowiedzUsuń
  49. ale super buciki :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam sie w kolejce z nadzieja na szczescie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiękne kaloszki :) a że ostatnio pogoda nie rozpieszcza :( zapisuję się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też stanę w kolejce, może mi się poszczęści!

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne candy, więc z ochotą ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czarno-biale dodatki są super, wyglądają pięknie.
    Botki w cadny też czadowe, ustawiam się szybciutko w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  55. Wszystkiego najlepszego:)
    A kaloszki są genialne, dlatego też ustawiam się w kolejce:)
    A bannerek na moim blogu: http://bizuteriaeltiska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Och, buciki i serwetki są cudne, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne Candy !!!
    Uciki urocze ale na widok serwetek to oczka mi się zaświeciły ;-)
    Może szczęście dopisze, spróbuję ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  58. Trafiłam do Ciebie właściwie nie dawno i przypadkiem,postanowiłam więc się wpisać.
    gosia50576@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. cudne candy
    zapisuję się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam,a może mi szczęście dopisze!

    OdpowiedzUsuń
  61. Kaloszki marzenie, a ze pogoda deszczowa więc...Serwetki cudne.ZAPISUJĘ SIĘ i czekam na wynik. Bardzo lubie twój blog, zagladam tu czesto i serdecznie pozdrawiam. jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Od jakiegoś czasu szukam czegoś ładnego do przechowywania moich ołówkowo-nożyczkolo-linijkowo-klejowych przydasiów i te kaloszki byłyby idealne :)) Spróbuję więc szczęścia :)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Licząc, że mnie szczęście znajdzie w tej długiej kolejce, zapisuje się na listę chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękne, z przyjemnością staję w kolejce i zapraszam na mojego nowego bloga www.tildolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajne te buciki:) ustawiam się do kolejki i zapraszam na moje Candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Z przyjemnością ustawię się w kolejce mój synuś też obchodzi urodziny 16 a ja 15 czerwca więc może szczęście nam dopisze :))) Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  67. super
    jak potrafisz wykorzystac coś z niczego
    zgłaszam się po kaloszki
    zapraszam do siebie
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w tej długiej kolejce i przyłączam z przyjemnością do udziału w ślicznym candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  69. Oj na pewno spróbuję je zdobyć:)
    Baner zamieszczam w specjalnej zakładce i życzę sobie dużo szczęścia;)

    http://miu86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Witaj! ;) Przyłączam się do rozdania i bardzo chętnie biorę w nim udział! Twój blog obserwuję jako Amethyst...
    Dodałam informację o Twoim rozdaniu na moim blogu : http://amethyst-pl.blogspot.com/p/rozdaniagiveaway.html .

    Pozdrawiam, Amethyst...
    mój e-mail patrycja.przerada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Cała masa babek z PKGM chce, chce, chce :)
    http://kologospodynmiejskich.wordpress.com/
    pkgm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Dołączam do Twojego urodzinowego Candy, tym bardziej, że ostatnio znowu lubię róż:)
    Pozdrawiam,
    Monika
    www.rozaichleb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też w kolejce :-) Jestem początkującą blogerką. Zapraszam na mojego bloga: www.housemaniaczka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  74. urocze sa te kaloszki ,nie mogę się oprzec ich urokowi i chętnie zgłaszam się do konkursu^^ zapraszam do mnie w odwiedziny ;-)http://kaoriart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłąszam się :) banerek u mnie na blogu w zakłdce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. To i ja spróbuję się dopisać :)
    anioleczek1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. serwetki urocze a kaloszki przecudne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo chętnie zapisuję się na śliczne kaloszki i serwetki !

    OdpowiedzUsuń
  79. Prześliczne :) Dołączam się!
    http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Cudności :) Staję w kolejeczce ochoczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowne dodatki , koszyczek bardzo mi się podoba, bardzo lubię takie klimaty ;) Candy oczywiście mi się bardzo podoba i z ogromna przyjemnością stanę już w dość sporej kolejce ;) Kaloszki raczej nie mój rozmiar ale ładnie by mi pasowały do mieszkanka ;) Nadzieja umiera wszak ostatnia a kto nie próbuje nic nie ma ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie , również na candy zapisy do 30czerwca ;) http://smakkropki.blogspot.com/2012/05/candy-u-panny-kropki.html

    OdpowiedzUsuń
  82. Super :) z wielką przyjemnością zgłaszam się w długiej kolejce po te wspaniałe candy :) a w wolnej chwili zapraszam do mnie http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Wszystkiego najlepszego :)
    Kaloszki świetne, chyba wykorzystam je tak jak ty jako doniczkę ;p
    Pozdrawiam
    http://roznosci-vivien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja takze się zapisuję na to piekne candy

    OdpowiedzUsuń
  85. Zapisuję się:) urocze te kaloszki:)już widzę miejsce dla nich na moim parapecie.
    Gorąco pozdrawiam
    Kamila
    Zapraszam na moją stronę http://domnagorce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. ale fajniutka ta buteleczka po której można pisać:)
    a na candy z chęcią się zapiszę, mam bzika na punkcie serwet, a buciki to już też wiem jak wykorzystać:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. jeeejku, te butki są wprost cudowne, chceee!! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego dobrego.Wpisuje się do kolejki.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. wszystkiego najlepszego :) Biorę udział i oczywiscie informacja jest juz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się z wielką przyjemnością :)i wszystkiego najlepszego !!!
    a w wolnej chwili zapraszam do mnie :
    http://kotlewska.blogspot.com/
    Katia

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam!
    Zapisuję się z przyjemnością.
    Karolina
    nenka987@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. O z najwyższą przyjemnością się zgłaszam !
    a tu banner http://cosasyminimas.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Z przyjemnością się zgłaszam :D
    http://selfisi.blogspot.com/2012/06/blog-post_15.html
    mail:pestka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Ustawiam się po te pastelowe śliczności.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie wiem, czy dziś jeszcze można, ale candy śliczne, więc zaryzykuje :)
    Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Zaglądam .. czekam z niecierpliwością na nowy wpis.. :-) Pozdrawiam cieplutko.. :-) aniamariuszp@interia.pl :-D

    OdpowiedzUsuń
  97. Mam takie kaloszki w kolorze żółtym, a co najlepsze mój chłopak znalazł je w swojej piwnicy, którą odziedziczył po dziadkach :) stare ale jare :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...