czwartek, 7 czerwca 2012

Następny mebelek ;)


Witajcie Kochani;)
Tak się wciągnęłam w tworzenie nowych "mebelków" z czegoś co już istnieje że powstało moje kolejne rękodzieło;) Wygląda naprawdę uroczo a jego największą zaletą jest to że można ciągle zmieniać mu dekoracje;) Dziś są świece, jutro muszle a za tydzień maleńkie doniczki z zielskiem;)
Blat jest szklany co nadaje lekkości całości.



 Jeśli ktoś chciałby mieć taki mój mebelek to wykonuję  na zamówienie takie mini regaliki;) Po  więcej zapraszam na mój drugi BLOG

        Ściskam Was wieczorną porą i uciekam do łóżeczka bo dziś był bardzo pracowity dzień ;)
                                                                              Laurentino;)

44 komentarze:

  1. Piękne i baardzo pomysłowe :)
    Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne! (tylko żeby szybka od świeczek nie pękła... :/ ) ale cudne jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna z Ciebie dziewczyna, gratuluję talentu. Cudny ten stoliczko-regalik!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu, no i zazdroszczę mebelka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! uwielbiam recycling w takim stylu:) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! rewelacja!! fantastycznie to wygląda;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowo!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, ja całkiem niedawno przerobiłam drewnianą skrzynię na stolik kawowy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba. Od razu zaczęła działać wyobraźnia gdzie mogłabym u siebie taki regalik ustawić.
    Super dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny dodatek :) ciekawi mnie jak będzie wyglądał z muszlami, czy doniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny i pomyslowy mebelek:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rękę do takich rzeczy!! wszystko wygląda bardzo ciekawie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. taki oryginalny mini barek jak najbardziej też , super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny , cudny ten Twój stoliczek , już widziałam na tamtym blogu ,jestes bardzo zdolna
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiekny! super pomysl z szyba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba bym taki chciała!!! i to bardzo bo mnie zachwycił:)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Bardzo pomysłowy stoliczek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stolik naprawdę oryginalny. ŚWIETNIE CI WYSZEDŁ.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny stoliczek! Napatrzeć się nie mogę! Po prostu rewelacyjny. Super pomysł ze szklanym blatem!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest przepiękne!!!
    Jaka cena na zamówionko?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknyyyy!!! Ile taki kosztuje na zamówionko?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne cacko!!! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stoliczek jest genialny. Fajnie, że ma szklany blat. Naprawdę rewelacyjna pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze Mogę Powiedzieć,że jest Pani Autorką pięknego bloga...Gratulację..:)
    Oliwia..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Aguś. Jestem troszkę zakręcona po naszym bloggerkowym spotkaniu także napiszę króciutko i zwięźle.Cudo poczyniłaś zdolniacho. Widzę ten stoliczek jako organizer na krawieckie szpargały. buziaki i uciekam do wyrka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł, jestem pod wrażeniem....

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny design . I rzeczywiście daje nieograniczone możliwości aranżacji.
    Jetem po raz pierwszy u Ciebie i na pewno nie ostatni :))
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, I love this idea! It looks beautiful!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  28. Kapitalny mebelek-mozna go wykorzystać na wiele sposobów :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny mebelek, masz rację, pasuje do każdego zakątka domu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Twoja pomysłowośc nie zna granic :)
    Uwielbiam Twój blog, a moje przyszłe mieszkanie urządzę na wzór Twojego :)

    http://kobietkowopl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. MAM DO PANI PYTANIE GDZIE PANI KUPILA MEBELEK DO SALONU?(KOMODE)GDZIE MOZNA ZNALEZC PODOBNA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o który mebelek chodzi? ten pod telewizorem?
      Kupiłam go na aukcji internetowej;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. Jest Pani dla mnie ogromną inspiracją. http://koktajlsprzecznosci.blogspot.com/ Zapraszam :) dopiero zaczynam, ale z biegiem czasu się rozkręcę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mebelek wyszedł tobie cudny! Niezłą masz wyobraźnie :) Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  34. po prostu CUDO!!!!!! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. super mebel:) mam tylko praktyczne pytanie co do świec i szklanego blatu.. -nie nagrzewa sie od nich ??

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...