piątek, 2 listopada 2012

Kiedy nastaje cisza...

Witajcie Kochani;)
Dziś taki wieczorny post.
 Uwielbiam świece, subtelne światło, czasami jakieś pachnidełka typu olejki eteryczne i dobra książka;) Czego chcieć więcej po ciężkim dniu...
Ostatnio pokochałam herbatę z kawałkami imbiru, miodu i cytryny. Rozgrzewa a aromat unosi się w całym pokoju;) Takie moje małe chwyty na jesienne dni;)
Lubię ten moment kiedy już nic nie muszę  a jedyne co mi zostaje to Relax ;)
                                                                     Ściskam Was cieplutko ;-) Laurentino

38 komentarzy:

  1. pieknie i nastrojowo, sypialnia za salonikiem urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne nastrojowe klimaty. Tu umialabym wypoczac....

    Pozdrawiam

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba czas spać,taki kojący ten post.Tez uwielbiam światło świec .Miłej nocki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stworzyłaś tak cudowne i przytulne gniazdko... ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. też lubię taki czas... kiedy dzieci już śpią, pranie powieszone a w oddali cicha muzyka zapach herbaty lub lampka wina i czas dla siebie...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały klimat wieczorową porą. Ja również właśnie tak lubię najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się w jaki sposób rozdzieliliście przestrzeń salonową od sypialni:) Świeczki i małe lampki tworzą cudowny klimat, prawda?:) Ja też ostatnio pijam herbatę z cytryną i imbirem, ale nie ukrywam, że o miodzie zapomniałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chwil relaksu do kwadratu życzę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och:))) takie klimaty uwielbiam-świeczko i lampkoterapia :) przepięknie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zakątek z miejscem do spania :) Tak bardzo prywatnie, a to oświetlenie jeszcze dodaje klimatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, cudownie sielsko:). Uwielbiam takie klimaty. "Ciepłe" jesienne wieczory przy świetle świec. Pomysł na sypialnię naprawdę bardzo trafiony:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne,relaksujace,przytulne wnętrze :-) !!! Aż chce się tu u Ciebie odpoczywać :-)
    Pozdrawian

    OdpowiedzUsuń
  13. bardz przyjemnie, eh książka we własnym łóżku... u nas troszkę odpada do ktoś w kołysce marudzi :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten czas wieczorny kiedy zapalamy świeczki i delektujemy się herbatką , czy kawką i odpoczywamy po całym dniu jest najlepszy.Masz relaxujące otoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne to połączeniu sypialni z salonikiem - nie rezygnujesz wtedy z niczego :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały klimat, czas na relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny nastrojowy klimat, tylko się relaksować i cieszyć chwilą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiednie światło i aromaty i relaks gotowy . Do tego książka albo muzyka.Fajne są takie chwile

    OdpowiedzUsuń
  19. Też tak lubię:)przyjść do domu,zrobić sobie herbatki imbirowej i schować się z czytadłem pod kocyk:)))taki mały azyl:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie, ale dla mnie zgubne tym bardziej, że za zakrętem już czeka ciepłe łóżeczko. Przesyłka dotarła, super mi się wkomponowała. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam taki klimat.
    łóżko w ogóle nie przeszkadza, wyszło sper

    OdpowiedzUsuń
  22. ooooooo tak również uwielbiam wieczorną ciszę :) dzieci smacznie śpią, ja otulona szlafrokiem delektuje się czasem dla siebie :)

    pieknie i klimatycznie u Ciebie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Relax....to lubię najbardziej. Właśnie się do niego zabieram ,po pracowitym dniu. Dziękuję za stolik, już znalazł swoje miejsce, jednak postanowiłam go przemalować aby nabrał "charakteru". Ściskam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podobają lamki przy oknie :) Wszystko tworzy niezwykle ciepłą atmosferę. Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://betweentheraindrops30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie, nastrojowo i baaardzo przytulnie... Też uwielbiam takie wieczorki w blasku świec i lampionów. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Super klimacik stworzyłaś w swoim domku :) Aż prawie można poczuć aromat tej herbaty przez monitor :)
    Pozdrawiam ceplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. ale nastrojowo, mając tak piękne mieszkanie zostałabym domatorką:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam taki nastrój:-))pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wieczorowo, nastrojowa, brakuje tylko choinki i świątecznych ballad w tle:) Cudno choć zimny czas:)

    OdpowiedzUsuń
  30. też tak lubię...już nic nie musieć

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie,romantycznie i ciepło.....

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  32. świece sprawiają, że robi się tak ciepło i przytulnie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiele razy juz zaglądałam do Twojego domku i widziałam wiele jego odsłon, ale za każdym razem sprawia mi to ogromna przyjemność. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj
    Jak dla mnie to są cudowne klimaty.
    Szkoda, ze gdy zagonię dzieci do łóżka to sama padam i nie mogę sie rozkoszować takimi chwilami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo klimatycznie u Ciebie. Tez lubie posiedziec w blasku swiec.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. ooo jaki piękny pokój :)


    muncik.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...