poniedziałek, 21 września 2015

Wasze wnętrza moje rady




 Witajcie;)

Jedna z Was poprosiła mnie o pomoc w urządzeniu domowego gabinetu. Przesłała mi zdjęcie i informację że na podłodze będą bardzo jasne panele i posiada już białe biurko i dwa regały na dokumenty i książki. Zostałam też poproszona aby kolory były inne niż biało czarne ale dość stonowane. Postawiłam na odcienie fioletu połączone z szarością. Moja propozycja ścian to białe plus główna w bardzo delikatnym odcieniu lila lub szarości. Oba będą dobrze tutaj wyglądały.

Chciałam aby było to miejsce zarówno dobre do pracy jak i świetną odskocznią od codzienności czyli np. domowa czytelnia i stąd pomysł na piękny fotel - leżankę z BRW. 
Gabinet jest świetnym miejscem na stworzenie ściany z rodzinnymi zdjęciami więc wybrałam również przykładową ramkę ale polecam wykorzystanie ich dużo i w różnej wielkości. Krzesło do biurka zupełnie niebiurowe bo bez kółek ale piękne w swej prostocie i piękna lampa której abażur kształtem nawiązuje do pikowań na fotelu. Całości dopełnią kwiaty, zegar no i nie może się obyć bez ciepłego koca który ogrzeje nas przy czytaniu książki. 
Pomyślałam też o kudłatym dywanie który stworzy wrażenie ciepła taki jak TUTAJ i atłasowych zasłonach do podłogi aby nadać odrobinę wyrafinowania wnętrzu;)




Linki z cenami i wymiarami do produktów 1,2,3,4,5,6,7



 Właściciele pomieszczenia pisali że posiadają część mebli z poprzedniego mieszkania ale gdyby jednak się wahali to znalazłam takie biurko które jest delikatne a jednocześnie funkcjonalne dokładniej możne je obejrzeć na stronie BRW TUTAJ


Myślę że w takim gabinecie chciałabym sama spędzać czas i nawet rachunki domowe by mi się milej opłacało;) 
Większość dodatków pochodzi z firmy Black Red White bo zarówno ja jak i właściciele pomieszczenia cenią sobie tej firmy wzornictwo jak i jakość.
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba takie rozwiązanie.

Pozdrawiam Was ciepło 
Laurentino;)

9 komentarzy:

  1. Moze wygladac calkiem ciekawie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe na co się zdecydują i jaki będzie efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta leżanka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie połączenie fioletu z szarością jest baaardzo trafne! A ta leżanka BOSKA

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolorystyka. Piękna lampa. Sama myślę o urządzeniu "gabinetu". Niestety dysponuję mniejszym metrażem ;) Na pewno wykorzystam proponowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ta leżanka jest doskonała :)) Idealnie pasuje do takiego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...